reklama

KTO JE ZA 3 STRETNUTIA??????

Anonym (bez overenia) , 21. 06. 2013 - 21:53

reklama

http://zahrada.artmama.sme.sk/vsetko-ostatne/zum-stretnutie
kedze by nas prislo do stredu SR velmi vela a aj tak by sme si nestihli vsetci spolu pokecat, kto je za uvodne stretnutia: zapad, stred a vychod?
odskusalo by sa to a buduci rok dame jedno velke stretnutie v maji.
ak budete suhlasit, zalozim tu tri prispevky s nazvami: stretnutie zapad, stretnutie stred a stretnutie vychod.
kazdy pripise svoj nazor na miesto stretnutia do toho prispevku, ktora cast SR mu je najblizsia...
kto je za ciastkove stretka?????
vdaka a este ma napadlo, ze nemusia byt v rovnaky den, lebo niekto bude moct ist napr. na vsetky tri stretkaa


reklama



helaz1, Pi, 21. 06. 2013 - 22:23

Lubica,nie je to trochu od veci.Najskôr navrneš aby sme mali stredko a potom to chceš deliť?No ,ale ako chceš keď myslíš že delenie je dobré riešenie tak OK.

suhlasim, ak sa navrhlo jedno tak nech je jedno, o tyzden z toho budu dake mesacne akcie pre VIP, nepaci sa mi, kam to speje

mirsk (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 13:13

Ale my "VIP" sa už dávno stretávame keď sa dá... Vyplazený jazyk ... to bola snaho o vtip, ti, čo mali k sebe blízko si už našli spôsob sa spoznať aj bez oficiálneho stretka.. Lubka dala napad na diskusiu a už sú tu negatívne konštatovania...toto sa teda nepáči mne Smútok

možno urobiť stretko tam, odkiaľ bude najvačší záujem o účasť, ostatné sa prispôsobime Úsmev

helaz1, Pi, 21. 06. 2013 - 22:59

Mňa už akosi prešla chuť Smútok Tu sme si písali že sme ako jedna rodina a už sa delíme,nakoniec rozdelíme aj stránku na 3 časti.

carnaby, Pi, 21. 06. 2013 - 23:00

No,no...bol to len nápad a je daný do diskusie..... Úsmev Úsmev Úsmev

heli ved nám napíš svoj názor Úsmev netreba sa urážať hned Objímam , ľubka to dala len ako návrh, diskusiu, tak diskutujme Mrkám pochopila som ťa správne, že ty chceš len veľké stretko...???, lebo chceš spoznať všetkých...??? takto si to myslela...??? vieš treba písať svoje názory, možno by sa našlo pár podobných a presadili by ste si to Mrkám Mrkám aj v rodine je nutná komunikácia Úsmev

lubica.k (bez overenia), Pi, 21. 06. 2013 - 23:54

ja nechcem nic delit, zle si ma pochopila Mlčím iba chcem zistit, o co je zaujem.... kedze je nas vela, je tazke stanovit jeden datum a miesto a nakoniec tam nikto nepride... musim vediet dopredu kto, kde a kedy.

osika, So, 22. 06. 2013 - 00:07

Veľký úsmev Ľubka,obdivujem Ťa,že si sa na také niečo podujala.Keď by som to organizovala ja,tak by to na tristo percent NEVYŠLO - mám v organizovaní doslova SMOLU...Prajem Ti,aby všetko vyšlo,ako to zorganizuješ Tlieskam Mrkám Tlieskam

tamako, So, 22. 06. 2013 - 00:27

Ľubka,myslím,že si to dobre vymyslela,najprv tak bližšie a potom rátaš aj s veľkým stretkom Áno

mirsk (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 05:49

Je to fajn napad, my co "vieme" sa tesine, "noví" zistia ako to moze vyzerat a velke stretko uz bude len dalsou velkou akciou na ktoru sq budme tesit vsetci.

marian1, So, 22. 06. 2013 - 07:36

Ja som tiež za. Nie každý môže cestovať na opačnú stranu republiky. Pokojne môže byť viacej menších stretnutí. Podobná akcia ako je v arboréte sa s ohľadom na kapacitu a miesto bude ťažko organizovať.
Mne by sa páčilo napr. aj regionálne sa "zgrupiť". Ľudí z určitého kraja by to viac zblížilo. Pokojne môže byť aj raz za mesiac stretnutie v menších skupinkách, spoločné akcie, opekačky, výlety napr. do botanických. Pekné by bolo napr. medzi sebou si navštevovať záhrady (každý mesiac u niekoho iného, a popritom si vymieňať skúsenosti a rady, povymienať rastlinky) a tak.
No a potom by s menšou periodicitou bolo veľké stretko pre celé Slovensko.

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 08:47

Áno

Zuzka83, So, 22. 06. 2013 - 13:36

ja som tiež za a Mariánov nápad sa mi páči, vznikli by vlastne akési regionálne záhradkárske kluby a potom by sa aj ľahšie zorganizovalo to veľkú stretko, keby sme sa poznali aspoň tí, čo bývame blízko seba.
Síce to spelo k tomu, že aj veľké stretko by bolo niekde blízko mňa Váľam sa od smiechu po podlahe ale viem, že z východu by to mali aj sem ďaleko, do Košíc je to 300 km a stojí to veľa peňazí aj na cestu, aj na ubytovanie.

Luckagv, So, 22. 06. 2013 - 15:41

Ja som z BB a tým, že by som išla aj s malou dcérkou, tak by som pristala na Stredné Slovensko. Čo sa týka troch stretnutí, myslím, že ak niekto bude chcieť ísť aj z ďalších dvoch častí Slovenska, tak budú vítaní. Určite nikomu sa nezakáže ísť aj na všetky tri stretká, ak si bude môcť dovoliť a chcieť. Ja pri mojej situácii budem rada ak sa mi podarí na jedno. určite by som uvítala na dva dni. Som tu krátko, ale rada by som sa pozoznamovala aj osobne.

Danus (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 08:28

Babule nebláznite a čítajte až do konca.Jasne napísala,že niekto možno bude chciet íst na všetky 3 stretka.Viem,že to myslela dobre a možno chcela aby sa spoznali holky spolu aj tie čo nemajú dost euráčikov precestovať celé Slovensko.Skôr treba dávať čo ktorú napadne.Predsa viac hláv viac rozumu.

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 08:47

Áno

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 08:46

Dobre ranko, uvitam tu vyjadrenia, ci suhlasite, alebo nie.
Ak bude viac proti, vytvorim iba prispevok: stretnutie na strednom SR a uz si dohodneme priamo iba miesto a datum..
Tie mensie stretnutia ma napadli aj kvoli rodinam s detmi. Nie kazdy by chcel ist s detmi a keby bolo stretko trebars v Tatrach, z vacsej dialky by niekto nemohol odist na cely den bez deti, alebo aj z ekonomickeho hladiska.
Tieto stretka by mohli byt aj cez prazdniny, kdezto velke stretnutie sa cez prazdniny nemoze organizovat kvoli dovolenkam, ked kazdy cestujeme.....

Ľubka, ja si myslím, že ten tvoj nápad je vééééľmi dobrý nápad Úsmev , lebo napr. moje kĺby by asi ťažko zvládli dlhšiu cestu, preto som nebola ani raz v arborete, ale stretávať by som sa vééééľmi chcela, preto nejaká kratšia cesta by mi vyhovovala i keď nie okamžite, ale na jeseň určite Tlieskam Kvietok

Makuka, So, 22. 06. 2013 - 10:49

Ja som proti(au,nebite ma Chichocem sa Chichocem sa )Rada by som sa stretla aj zo západniarkami,aj východniarkami,ale na tri stretká veru nepôjdem,mne sa to nedá,každú chvíľu sa niekam vychytiť...Viem,že máte potom v pláne aj veľké,ale myslím,že podobne ako ja,nebude sa dať každému ísť aj na malé,aj na veľké...ale keby bolo len jedno,kto chce,by si to už nejako zariadil a stretli by sme sa viac menej všetci ktorí chceme....Chápem samozrejme,že niekto napríklad chce radšej regionálne,nedá sa vyhovieť všetkým,je to len môj názor,rozhodne väčšina. Áno Pohoda

Marti presne to mám na mysli Áno Áno Áno uvidíme ako sa to nakoniec vyvinie,ale ja chcem vidieť všetkýýýý Úsmev a čo tak Donovaly,to ja taký stred Hambím sa kvôli deťom nemôžem na dva dni Mlčím

Makuka, So, 22. 06. 2013 - 13:26

Myslím,že tie Donovaly by mohli byť,je to tak cca v strede Áno boli sme tam vlani na Habakukoch,veď sa môžeme zložiť aj hocikde na lúke a parkovacie miesta tam boli,čo vy na to dievčence?Mne sa to celkom pozdáva Áno

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:32

Martulka, Donovaly a luka, hm, pokial ku Vam nepridu s tym, ze ukazte povolenie o organizovani zhromazdenia, bez neho je pokuta 165€.... ale ved vybavit sa da vsetko, je iba oznamovacia povinnost obci. Nejako sa dohodneme, nech je kazdy spokojny. Bozkávam Ja vas do nicoho netlacim, iba premyslam, co bude najlepsie riesenie. Myslim si totizto, ze zaujem je vacsi ako si vieme ktokolvek predstavit. Mam dat dva samostatne prispevky ako hlasovanie? Nech kazdy prida smajla, kto je za spolocne a kto za dielcie stretnutie?...

Makuka, Ne, 23. 06. 2013 - 00:52

Ups Hambím sa Hambím sa To treba dávať obci oznamovaciu povinnosť? Prekvapenie Prekvapenie To som fakt netušila Hambím sa Hambím sa Veď tam sa grupuje veľa ľudí,idú tam za kultúrou...Dala si sa Ľubka moja na nevďačnú úlohu Objímam Objímam Objímam Objímam Napadla ma taká vec-čo tak,keby sa každý prihlásil,kto chce prísť,nie len tak písať komentáre,ale reálne,áno,hlásim sa na stretnutie..tak by sme získali aspoň približnú predstavu o koľko ľudí by asi šlo...Z toho by sa už dalo usúdiť,či je vôbec reálne celoslovenské stretko...Pevne verím,že áno,niečo sa už len musí vymyslieť Áno Áno

lubica.k (bez overenia), Ne, 23. 06. 2013 - 18:08

Ludi je tam vela, ale akopises- za kulturou, turistikou atd atd, vsetko su to organizovane zhromazdenia, s vynimkou turistiky.. My by sme ale na prvy pohlad posobili ako neturisti Vyplazený jazyk teda oznamienie by bolo potrebne................

Zuzka83, So, 22. 06. 2013 - 13:48

Mne je to vlastne jedno, ja by som rada prišla aj na celoslovenské, ale keď už to chcete takto, tak tým, čo prídu zďaleka, sa to na otočku neoplatí, tak myslite aj na ubytovanie. Neverím, že pôjdu 5 hodín autom, vlakom na stretko a potom zas po stretku večer 5 hodín naspäť... Takže stretko niekde na lúke je síce pekné, ale nepraktické Mrkám

presne to sme zažili minulý rok,cesta 5 hodín,potom stretko asi 4 hodky a cesta späť 5 hodín Vyplazený jazyk bola som unavená ešte dva dni po Chichocem sa k tomu všetkému som mala úplne zlú obuv,nohy ma neskutočne boleli Vyplazený jazyk nabudúce už len moja letná obuv-žabky Úsmev

ludka1, Ne, 23. 06. 2013 - 17:50

Amalka ja som vlani mala na stretko 30km a edva dni som sa liečila,niekoho bolia nohy iného niečo iné,ale stálo to zato ved rok má 365dní ostatné môžem oddychovať,ako že.ja sa priklánam za jedno stretko kto chce jeden den v roku si môže ukradnúť pre seba.A čím viac bude Lubica všedkým uľahodiť tým to bude zložitejšie.neverím ,že sa dá každemu ulahodiť.nič v zlom je to len môj názor. Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

majkava, So, 22. 06. 2013 - 13:52

Ja sa tiež rada stretnem, len či mi to čas dovolí... Mlčím To dopredu neviem povedať.

A tento nápad sa mi páči, bo Keď bude hneď prvé spoločné stretko také veľké, tak budeme mať miš-maš a aj tak si nezapamätáme mená a tváre a bude nám to viac trápne ako príjemné... No nemusí to tak byť u každého... Tí, ktorí sa denne stretnú s množstvom ľudí, sú na nové tváre zvyknutí, ale my, "doma zatvorení" budeme viac zmätení ako nadšení... Nie že by som sa toho bála, ale na prvýkrát, ak chcem niekoho osobne lepšie spoznať, je vhodnejšia menšia skupina ako húf nových tvárí. Verte mi, mám s tým nejaké tie skúsenosti Mrkám Ja som teda tiež najskôr za regionálne stretko a potom aj veľké môže byť. A budem dúfať, že sa mi podarí "újsť" aspoň na to regionálne Váľam sa od smiechu po podlahe

katike, So, 22. 06. 2013 - 14:19

Ľubka , ja súhlasím s návrhom na regionálne stretko, osobne nepoznám nikoho, a tak ako píše majkava budem mať z toho totálny chaos, že kto je kto, a tak keď sa už trocha spoznám s východniarkami, už budem trocha oťukaná a pri ďalšom veľkom stretku už nebudem tam stáť jak kôl v plote , a tie čo sa už poznajú sa budú vítať a vítať, a ja budem len čumieť a čumieť. Úsmev Úsmev Úsmev

ludka1, Ne, 23. 06. 2013 - 17:56

tam na čumenie neni čas,všedci sa chcú spoznať s každým.je to prijemný pocit ,spoznať nových priatelov. Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

carnaby, So, 22. 06. 2013 - 15:42

Ja osobne súhlasím s regionálnymi stretkami, ale každé v inom dátume,aby mohol prísť každý kto chce, napr. z východu na regionálne aj na západ. Nie je to žiadna diskriminácia, ale je to asi rozumné aj z hľadiska finančného a nie každý má auto. Napr. ja som dôchodkyňa odkázaná na hromadné dopravné prostriedky. Tak diskutujte ďalej, prispôsobím sa. Úsmev Úsmev

rosem, So, 22. 06. 2013 - 17:42

Ja som tiež za regionálne, časom sa uvidí Veľký úsmev

Veľmi, veľmi chválim Ľubku, že rozbehla takú prospešnú vec. Tlieskam Tlieskam Sme tu ako jedna rodina Zlomené srdce a Zlomené srdce ked sa k tomu pridruží,resp. pošťastí osobné stretnutie ľudí s rovnakými záľubami, je to úplne dokonalé. A veľmi dobre naša Ľubka odhadla, že Slovensko je predsa len veľké a vzdialenosti mnohým nedovolia zúčastniť sa tejto prospešnej akcie. Smútok Nápad regionálneho stretnutia je cenný a stojí za zváženie. Pohoda Hoci by som táááááááááááák rada stretla aj stredoslovenky a západoslovenky, Bozkávam Bozkávam ale.....Zatiaľ som sa osobne stretla len s tromi ZUM-áčkami a stretnutie sa navždy vrylo do mojho Zlomené srdce Objímam .A ešte , vážme si, že sa tu niekto dáva na organizovanie takejto akcie a zvažuje všetko pre aj proti, nekritizujme, organizovať niečo a vyhovieť všetkým je
veeeľmi náročná vec. Viem, čo hovorím a mám s tým skúsenosti z mladších čias.Takže držím palce, aby sa takýto skvelý nápad uskutočnil pokiaľ hlavne my staršie ročníky vládzeme Chichocem sa Chichocem sa .Prepáčte viem že Ste tu väčšinou mladice a superžienky, ale ročky nepustia Mrkám Mrkám

Tak držím palce a prajem Vám, aby stretká vyšli Kvietok Kvietok Slnko Slnko

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:35

Anezka to mudro napisala. Bozkávam Ved ja vas chcem tiez vsetkych spoznat Objímam

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:37

Navrh znamena diskusiu, diskusia znamena dialog a kompromis. A viete (info pre prvych dvoch komentatorov), co znamena skratka VIP? Very important person je osoba, ktora je pre niekoho dolezita. Pre mna je VIP moja rodina a priatelia a s tymi si veru akcie robi kazdy kedy chce. Tu bolo navrhnute hromadne stretnutie pre velky pocet zumakov.
Kedze sa dodnes nikto neozval so sukromnym pozemkom a parkoviskom, hromadne stretnutie, resp. zhromazdenie, ci podujatie, sa na verejnom pozemku v zmysle Zakona o zhromazdovacom prave musi oznamit, "Oznamenie o zvolani zhromazdenia obcanov" sa ma dorucit obci najmenej 5 dni pred konanim zhromazdenia. Cize pri nasom velkom stretku ako pisete mnohi, ze stretneme sa na luke, treba stretnutie podmienit oznamovacej povinnosti. A pocitate s tym, ze to bude bez "wecka"?.....
Ak by islo o velke stretnutie, je okolo toho aj nejake "vybavovanie". Ide leto, vela z nas je odcestovanych a vela z nas by aj chcelo, no nakoniec by daleko nemohlo vycestovat.
Rozmyslala som vselijako, ale velmi vela ludi sa sice zmesti do mnohych salasov, ci restauracii v SR, ale viete si predstavit nasu vymenu rastliniek s otvorenymi kuframi pri obrovskom mnozstve ludi (aj s celymi rodinami)????
Preto som navrhla "regionalne stretnutia" ako test. Treba zistit ako by to prebiehalo v restauracii s nasou uzavretou zahradnickou rodinou.
Nikto tu neplanoval nijake stretnutie, tak sa prosim prosim nikto neurazajte. Bozkávam Dame "nulty rocnik" a ak sa uchyti tento styl, buduci rok este pred prazdninami, niekedy v maji, by sme sa vsetciiiiiiiii stretli v strede Europy. Torta pivo

marian1, So, 22. 06. 2013 - 22:34

Ľubka, super napísané. Máš úplnú pravdu. Tiež si neviem moc dobre predstaviť výmenu rastliniek takého veľkého množstva ľudí s rodinami na súkromnom parkovisku pred reštauráciou.

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:42

Ved to Marian. Bola som na stretku v arborete a veru sa medzi nas na bocnom parkovisku primiesalo zopar navstevnikov a pravdepodobne aj niekto odisiel s nasimi rastlinkami, ktore sme zobrali na darovanie pre zumakov, lebo sme este nevedeli, kto je kto......................

Danus (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:37

Ja síce kufor na aute môžem otvoriť,ale z toho môjho staveniska tam nič moc nebude.Ale dúfam,že budem vítaná aj s prázdnym kufrom.A či?

lubica.k (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 22:44

Jasneeeee Veľký úsmev Iba ak ti nebude vadit, ze naspat pojdes s plnym Vyplazený jazyk Ide o stretnutie "spravnych ludi", nie o vymenu rastlinneho materialu Objímam

rosem, So, 22. 06. 2013 - 23:05

Ak sa ešte môžem zapájať, asi nemám vôbec prehľad o koľko ľudí, by asi išlo.

V POslednom čase tu pomerne málo chodím,nie žeby som nechcela ale nemám často prístup na internet /mám takú starú herku PC/ALE STIHNEM SI POPREZERAť AKTUALITY A KVITUJEM žE SA ORGANIZUJE STRETKO Áno je nás v podstate kvantum/ keby chcel prísť každý alebo len každý druhý/,takže regionálne by veru boli vhodné a potom to celkové?ved aj tak príde len ten kto chce-či už na regionálne alebo to wau celoslovenské...Ja som za oboje ale najskôr predsa len to po častiach, ako sa osvedčí,pretože organizátor/predpokladám bude TO do konca len a len lubka/ale bude organizovať aj tie regionálne?je s tým neskutočne roboty a nezdá sa mi teda, žeby to zvládla sama aj ked nepodceňujem -to v žiadnom prípade.TAKžE AK SA V RôZNYCH TERMíNOCH BUDú ORGANIZOVAť REGIONáLNE,Z TýCH BY VZNIKLI NEJAKí organizátori, ktorí by už svoj manšaft ako tak poznali a boli by potom nápomocní aj k tomu wau STRETKU...DALEJ-ZáPAD VERíM BUDE ORGANIZOVAť lUBKA ,STRED A VýCHOD KTO? toť moja úvaha... Úsmev Objímam Objímam Objímam

Mirkag, So, 22. 06. 2013 - 23:38

ja by som sa priklanala za regionalne stretko, lebo cim viac ludi tazsie sa dohodnu Úsmev , aj ked neviem presne ako budem z casom, ale velmi rada by som sa zucastnila a spoznala milych ludi odtialto zo Zumky a este ....mne by sa pacili Piestany Zlomené srdce Úsmev

lewandulka (bez overenia), So, 22. 06. 2013 - 23:47

tiež sa mi páči nápad urobiť najprv v menšom regionálne, a potom jedno veľké ...každý si vyberie, čo mu bude vyhovovať a aké má možnosti pivo

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama