reklama

Ako to riešite vy?

gabena , 14. 06. 2012 - 13:02

reklama

Mile gazdinky, ako likvidujete domaci prepaleny olej z vyprazania?
Ja ho zbieram-davam do 5 l flase a uz sa mi ta flasa pomaly plni a neviem co s nim...kam ho davate vy?
dakujem za odpovede Mrkám

to sa uz neda prispievat? je to uzamknuta tema? Prekvapenie


reklama



Iconka, Št, 14. 06. 2012 - 13:06

viem, ze v mnohych obciach a mestach sa to da odovzdat v zbernom dvore odpadu, skus sa informovat na technickych sluzbach, alebo na obecnom urade

gabena, Št, 14. 06. 2012 - 13:16

tak skusim brnknut, ze co oni na to ..a inac sa to vyuzit neda nepocula si o nicom?

dalo by sa ponatierat stary dreveny plot ,šopu ...,chliev,stary samorast...rebrinak,..aj zelezo hrdzavejuce na daždi - take čo potrebujem trochu oživit a ochranit...pred zahnivanim,hrdzavenim... Úsmev

čaren, Št, 14. 06. 2012 - 13:14

...ja s ním zalievam granule nášmu hafanovi,neviem,či je to pre neho vhodné,ale má to strašne rád. Úsmev

gabena, Št, 14. 06. 2012 - 13:18

sak ked citi rezen kto by to nemal rad Veľký úsmev Chichocem sa
nasi maju psa tak sa skusim opytat ci neskusi na paru granulkach ze co to s nim urobi Vyplazený jazyk

milenas, Št, 14. 06. 2012 - 13:20

Presne tak Chichocem sa aj my to robíme a najlepšie jej chutí ten po grilovaní Hambím sa

lidka06 (bez overenia), Št, 14. 06. 2012 - 13:24

Presne aj my tak davame ho psom !!! A inak u nas sa aj zbiera a odovzdava.

Zistil som podľa tohto komentára že psa nemáte rada pretože my to ani sliepkam nelejeme a nie psovi.

čaren, Pi, 15. 06. 2012 - 18:24

... Prekvapenie čo by sme nemali!Na tom oleji urobím 4 rezne na prírodno a potom mu to dám.Myslím si,že horšie veci sú v granuliach,aj keď kupujeme kvalitné. Mrkám

gabena, Št, 14. 06. 2012 - 13:26

no jeden znamy, cisty precedeny dava do motorovej pily...ale on na nej urobil mensie zmeny...ked pilil drevo tak naokolo bolo vsade citit rezne Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

milenas, Št, 14. 06. 2012 - 13:30

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Iconka, Št, 14. 06. 2012 - 14:08

c aj ja viem, ze to davaju do neviem, ci pily, alebo kosacky...hafana mam, ale jemu to nedavam

bagika, Št, 14. 06. 2012 - 14:44

Áno Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

vava73, Št, 14. 06. 2012 - 20:04

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

Chudák asi nemáte radi svojho miláčika že ?

Hlavne ho netreba vylievat do vylevky, lebo sa znecistuje voda. Lepsie je naplnit PET flasu a potom vyhodit do odpadu.

A k tym psikom - to som fakt nepocula, aby niekto vlastneho psa krmil prepalenym olejom. Chudatka.

lidy, Št, 14. 06. 2012 - 16:14

Psíkovi by som v žiadnom prípade nedávala do jedla takýto prepálený olej.
U nás 2 x do roka robia zber použitého oleja a iných nebezpečných látok, alebo v Zberných surovinách majú na to vyhradené miesto, stačí to tam odniesť. Ja to takto zbieram do PET fľaše a odnášame ho na zberné miesto.

LIDY Máš pravdu aj doma to tak robia Úsmev Pretože povedať že je to vhodné pre psa je hlúposť !
Je to iba pomalé vraždenie Smútok(

athos17, Št, 14. 06. 2012 - 19:56

Bozi psikom nieeeee!!!!!!!

lidka06 (bez overenia), Št, 14. 06. 2012 - 20:06

U nás sa kŕmi roky a psí sú zdraví lepšie ako kuracie kosti. Pes ma 12 rokov a je krásny suka ma 8 a je zdravá. Dodnes bez problému. Vec názoru a skúsenosti.

Chokma, Št, 14. 06. 2012 - 20:23

tak vies, dnes sa robi okolo domacich milacikov veda... na vsetko existuju velke odborne poradne a ludia su z toho tak haklivi, ze keby sa dalo cez internet vrazdit, tak sa aj pobiju za to. kuracie kosti su podla mnohych tiez nebezpecne, lebo vraj ulomky mozu poskodit psovi creva a pod. Niekto sa pohorsuje nad tym, ze niekto krmi vraj ludskou stravou, ako keby psy jedli vzdy odjakziva granule. No co ti poviem... Ja mam tiez zasadu, ze skusenost nadovsetko. Úsmev

lidka06 (bez overenia), Št, 14. 06. 2012 - 23:03

Nuž tak kto na to máte kupujte Ak......u kvalitné granule za nehorázne prachy. A ten suchý chleba čo doma teda ostane výhodte do zberu pretože sliepky ho nesmú, ničí im pečene kúpte si drahú zmesku za pekné peniaze. Alebo nech si ochranci kupujú vajcia v hydinarni. - doporučujem obsahujú "zdrave" farbivo na krásne tmavé žĺtka.Naše sliepky sú happy sliepky, za vedierko z kuchyne váš budú bozkavat, majú krásny život žijú cca 8 rokov ! Musím ale povedať mame že ked nejakú zabije aby ju nedala do polievky pretože je plná odpadu budeme vazne asi volať kafilerku. Chovam kone chovam psí hydinu nás pes je eurosampion je zdravý krásny so služobným výcvikom nesťažuje si. Kedysi ked sa kŕmili svine dali sa z toho vedra s odpadom najprv nažrať psom a žili tí psí "sto" rokov a nevakcinovani. Zrali tiež len odpad. Granule predsa nepoznali. A mimochodom. Tie granule sú vacsi bordel ako to nedojedene v kuchyni.

Chokma, Št, 14. 06. 2012 - 23:17

ja to velmi dobre viem Úsmev kedysi som na oca zazerala, ze nasim hafom chce dat bravcove zaludky a dnes pri zabijackach ja prva nesiem, aj surove, pretoze prave surove je pre nich najprirodzenejsie a najvyzivnejsie... takisto sa im cvicia zuvacie svaly, nie ako pri granuliach. kosti tiez dostavaju a v zivote s nimi problem nemali. nase sliepky tiez zmesku nevideli, dostavaju vsetko z kuchyne, dalej ked preberame zeleninu, tak prasknute rajciny, velke uhorky, tekvice, aj salat a kapusticka sa im ujde a aj ten olej k pecivu. a urcite nemaju nadory ako tie vyprsane z hydinarni... to uz sme ale asi zasli daleko od oleja, co? Vyplazený jazyk

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 07:58

Áno Áno Áno Áno

ellys, Pi, 15. 06. 2012 - 00:31

Myslím si že máš pravdu, ja tiež dávam psovi, samozrejme po troške a nie spálený na uhol, ale iba použitý a myslím, že je to lepšie ako tie granule. My máme v stojiskách zvlášť nádobu na oleje

No tak ale nieje granula ako granula. Asi granule kilo za 10 € je kvalitnejšie ako 20 kilo za 8€ že Úsmev A tieto granule za 10€ tak razia vôňou a je to kvalitná zaručená značka. Dokonca v kvalitných konzervách je určite lepšie mäso ako v paštekách pre ľudí. Pretože si riadne pozri štvorčeky z konzervy a na pašteku.

Chokma, Pi, 15. 06. 2012 - 07:35

Cena nie vzdy hovori o kvalite, to po prve. Po druhe, ja etiketam tiez velmi neverim. Po tretie, granule stale nie su prirodzenmy zradlom, ved si len zober, kedy ich zacali vyrabat a kedy sa objavil v prirode pes. Su pre nas ludi len prakticke. Ja ich tiez pouzivam, ale nie len ich vyhradne, a predstavi si, ze nedavam tie lacne hypermarketove. S tym, ze v zradle pre psov sa mnohokrat nachadza kvalitnejsi material ako v tom pre ludi, suhlasim, no nijako to nerusi to preodosle, co som napisala. No a po stvrte, krm si svojho psa cim chces, aj sliepky a do toho mojho sa nestaraj. Stale si ma nepresvedcil argumentom, ze prepaleny olej je natolko slany a koreneny a preto nevhodny pre sliepky, psa a pod. Nekrmime ich predsa len cistym olejom kazdy den - ked sa zmiesa s inymi prvkami a da sa z casu na cas - ked je k dispozicii, podla mna skodlivy nie je. Pokial mi nedas iny argument - ze obsahuje nejaky chemicky prvok... to bude potom ale diskutabilne aj pre nas ludi, ci tie posledne rezne nie su pre nas ludi nebezpecne...

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 08:00

Ja sa tu nechcem rozpisovat - lebo naco vsak ano, dakujem ze si to napisala aj za mna, a trafila si do cierneho Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

bože Tomáš...razia vôňou...a aromy ti niečo hovoria? masom môže voňat aj to , čo popri mase ani nešlo....

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 22:42

Áno

Chokma, Št, 14. 06. 2012 - 20:19

my to davame sliepockam do ostatneho odpadu, nasaje to chleba a pecivo a su v pohode. nasi hafani by sa asi pokakali z mastneho, ale tak napr. olej z ryb sa odporuca davat na srst. inak, cisto z nejakeho odborneho hladiska - cim je prepaleny (?) olej nebezpecnym odpadom?

Iba z hľadiska normálneho pohľadu, nebudem dávať zvieraťu žrádlo ktorému hovorím ODPAD.
Nebudem to dávať ani sliepočke. Pretože pokiaľ viete tak zo sliepočky máme vajíčka Úsmev a na vajíčko hovoríme že domáce je zdravé alebo "BIO" tak potom aké je BIO ak nalejeme sliepočkám olej ktorý je slaný okorenený a vlastne asi aj prepálený že Úsmev
Potom je vtom vajíčku asi tiež nejaká látka ktorá tam nemá čo robiť.
A prečo ho budem liať zvery keď chodí odpad na nebezpečný odpad tam to má svoje miesto.

Chokma, Št, 14. 06. 2012 - 21:15

tak aj suchy chleba je odpad pre niekoho a pre niekoho este jedlo... takze by som moc nebazirovala na slove. a koreniny? teda ja ich v tom oleji moc nemam, ked vyprazam, tak v trojobale bez korenin a hranolky tiez nie su korenene. Ked s koreninami, tak len na troske oleja a to sa spapa s reznami, takze odpad nie je. a bio? to je bio ako pre mnohych zelenina v zahrade, ktoru sice nepostrekovali, ale zato mali morene osivo vypestovane v substrate a ze zem obsahuje nejake tie tazke kovy, o tom tiez netusia, hlavne, ze je bio, ze?

Presne Úsmev
Každé osivo nieje morené, dá sa kúpiť aj pod názvom BIO Úsmev alebo sa dá nechať si svoje ...
Rašelina no bohužial tomu sa zabrániť nedá ak chcem stoho niečo mať naša je ťažká a zle sa presúša. Chleba ten sme jedli ten nieje ODPAD. A koreniny no už vidím ako jete jalové mäso alebo ho solíte po pražení :D
Samozrejme je to vec názoru ale čo je najhoršie že to dávate zvery a pritom chodí nato kontajner. Smútok Smútok Smútok

Chokma, Št, 14. 06. 2012 - 21:39

vela veci, co ma skoncit u zveri, konci tiez bohuzial v kontajneri Smútok Smútok Smútok

Inak na túto tému je tu aj samostatne stránka

gabena, Pi, 15. 06. 2012 - 07:59

tak pardon za to ze som sem napisala nieco co som mala napisat niekde inde,myslela som to v dobrom...ci okrem odovzdavania na odberne miesto este existuje aj ine vyuzitie...
Myslim si ze za cias nasich starych mam sa toto absolutne neriesilo..to co ostalo z jedla sa delilo zvieratam...ja sa bavim o beznej davke ked sa nieco upecie cca 1/2 dc oleja ..podla mna toto iste nikoho nezabije a nevyprazame kazdy den...ale je to vec nazoru...vela ludi by bolo prekvapenych ''co kupuju pod nazvom bio'' u mna je bio vsetko to co si vypestujem a vychovam doma a bez chemie...a povedzme si pravdu uz skoro na vsetko sa pouziva chemia Mrkám
mrzi ma ze sa tato debata dostala az sem...myslela som ze je to volna diskusia a chcela som pocut aj nazor zien s ktorymi si pisem to bolo vsetko...
prajem pekny den Úsmev

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 09:23

Ale gabenka ved sme odpovedali v ramci tvojej otazky tak neviem o co tu ide tým druhym - Ochranarom. Vsetko v v pohode !! Áno Áno Áno Áno Áno

hafanovi by sa nemalo davat ani ludske jedlo, nieto este prepaleny olej Ku granuliam nejake nesolene varene masko, pripadne dusena zelenina, ale nic mastne, vysmazane, korenene. Mozna mu to chuti, ale neprospeje mu to, najma nie casto.

vyprážané nejesť a je po probléme Mrkám Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

takze tie ktore davate ten olej psom skuste cely den jest vy tie jeho granule a prajem dobru chut nech vam chuti tak ako jemu musi vas odpadovy olej. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Chokma, Pi, 15. 06. 2012 - 07:46

no neviem ako tebe, ale mne by nechutili ani proplanky, ani eukanubacke ani royalky Veľký úsmev a ani by sa mi nepacilo, keby som cely zivot musela fungovat na susenom, konzervovanom alebo polotovare... ale mne je jedno, cim ty krmis svojho psa a sliepky, neviem, preco vas tak velmi trapi to moje zverenstvo. Otazka bola v podstate zadana ako anketa - co robime s tym olejom a vy ste vybehli ako taki vlci. Krmte si vy znackovymi granulami a nam olejovym dajte svaty pokoj. Veľký úsmev

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 09:18

Chokma presne tak, otazka bola dana inak tak odpovedajte v ramci otazky !!! Nasa odpoved odznela, ja ho celý zivot davam psom v primeranom mnozstve budem ho davat a vas do toho nic, takze, s vasimi argumentami tu presviedcate o hovadinách ktore nie su pravdive !!! Neviem co by ste vraveli keby ste nahliadli do misiek psom u vojska !!! OCHRANARI !!! Ochranujte týrane zvierata a moje sliepky, mojich psov ( tých chudakov podla vas ) a moje kone ( chudera Cicusa, zivot da za suchy chlieb miluje ho) nechajte na pokoji. Viem cim ako casto a co im mozem davat. A ze maju zradlo výborne, co na nich patricne vidiet.
A este jeden typ. No tu sused mal od nas stena RTW - s PP, zdrava krasna bil sa o to co jej dat zrat !! Nosil jej cele kurence, varil jej ich polil a daval k zradlu cele polovicky vareneho kurata + doplnky granule atd... co je super samozrejme varene nesolene je ideal zradlo. Bohuzial pes zdochol ako 3 rocný na to ze bol krmený kuracinou a nepomohlo nic. Som zvedava koho napadne preco asi tak uhynula. Ked sa tu bijete o olej.

Pri tej foto konštatujem jedno Úsmev A to sú zuby. Tie má pekné biele.
Náš ich má hnedé boli sme aj na čištení a museli 2. trhať.
Takže musím pochváliť z celej foto okrem postavy a farby hlavne zuby :D :D :D
Áno Áno Áno Áno Áno

lidka06 (bez overenia), Pi, 15. 06. 2012 - 08:14

Chokma Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

iwett, Pi, 15. 06. 2012 - 08:57

chokma,lidka06 Áno Áno Áno

gabena, Pi, 15. 06. 2012 - 10:20

dakujem Vam za vsetky odpovede, myslela som to fakt v dobrom.-)
takze tu 5 litrovu flasu co mam dam do bedne na klasicky odpad nakolko je tam aj spalena struhanka - stava sa aj to Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Psi sú frajeri len keď jedia všetko čo aj ľudia, to znamená aj použitý olej, tí čo musia len granule aj keď najlepšie značkové sú ubožiaci na poľutovanie. A to preto že tým druhým musia poriadne závidieť. Neznášam tých predpisových chovateľov.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama