reklama

Starkl

Murcos , 06. 02. 2014 - 09:02

reklama

Dievcata,
viacere nie su spokojne s dodavkami objednanych rastlin u starkla. Motivovali ste ma, tak som im napisala, lebo u nas ma vsetko zaruku. takze, ak vam nabuduce nieco pride zle, neujme sa apod.... odpoved priamo s Fa Starkl
Vážený zákazník
Dobry den, pokial by sa niektora z rastlin neujala, mozete ju reklamovat - s prilozenou kopiou faktury.
S pozdravom

STARKL záhradník
T:02/459 44 797
F:02/459 44 896


reklama



Tilia, Št, 06. 02. 2014 - 09:44

To je síce pekné, pretože samozrejme na reklamáciu máme nárok. Druhá vec je tá, akú kvalitu rastlín posielajú. Aj keď pošlú živoriace "zdochliny", tak keď ich zasadíme a dobre sa o ne staráme, tak by sa mali (mohli) ujať. A nemyslím si, že je správne keď posielajú zdochliny zo slovami - veď to sa Vám ujme. Takisto nie je argument, keď príde zdochlina, ktorá sa ujme a zákazníčka povie, že veď nakoniec aj tak pekne zakvitla. Jednoducho posielajú odpad za dvojnásobné ceny, než sú rastliny inde. V iných záhradníctvách takéto rastliny vyhadzujú do kompostu. Takže ďakujem neprosím. Ja chcem kvalitné rastliny a predavač, ktorý mi povie - veď to sa Vám ujme - u mňa skončil a nikto ma nepresvedčí skúšať to znovu, aj keď to môžem reklamovať. Kvalitné rastliny by mali byť samozrejmosťou, nie až po reklamácii. Oni sa spoliehajú na to, že väčšina ľudí to reklamovať nebude - veď to narastie. A krásne na tom zarábajú. V Rakúsku by im takéto rastliny obúchali o hlavu. Ale na Slovensko môže ísť aj odpad, ako vo všetkom. Tam sa to nepredá, tak prečo by to vyhadzovali. Šup s tým na Slovensko, bedač to kúpi.

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe živoriace "zdochliny", Tlieskam skoro mi zabehlo Váľam sa od smiechu po podlahe dobre si to napísala Váľam sa od smiechu po podlahe

Tiež si myslím,že sa spoliehajú na to,že sa väčšine ľudí nebude "chcieť" reklamovať,navyše pri takomto prístupe je predsa pre zákazníka stratou aj to,že má,pokiaľ sa mu tie chúdence vzchopia určité obdobie veľmi smutné okná,či záhon. No a v neposlednom rade je ozaj na figu,keď si chce človek naplánovať a stíhať výsadbu v určitom vybranom čase,kedy sa takéto úkony vzhľadom k prírode-časti sezóny majú robiť.S tou reklamáciou sa to posúva o neurčitý čas,nehovoriac o tom,že s tým má človek oštaru,o akej žiadna "lákavá ponuka" nehovorí...

LATRYNA, Št, 06. 02. 2014 - 11:15

Mno ... chystám sa čosi objednať, som zvedavá v akom stave tie rastlinky prídu. Potom dám vedieť. Pohoda

murcos možno by si mohla poslať starklu aj odkazy na naše diskusie Mrkám
politika tohto eshopu je, že na zakazníkovi nezáleží, vsádzajú iba na jedno objednanie, a tak i bolo u mňa , už nikdy viac !!! záhradník čo pozná rastliny sa druhý raz nedá obalamutiť, laik si myslí, že robí chybu on...a s týmto rátajú, to je celé Mrkám toto je ich marketing
mňa starkl neustále baví ako upravuje fotá vo fotoshope Veľký úsmev Veľký úsmev , hlavne nech sú len lákavé, vôbec sa netrápia, že zákazníkovi vyrastie len neduživá rastlina Úsmev...ale musím povedať, že oproti iným rokom sa polepšili čo sa týka vizualizácie rastlín, asi si zaplatili lepších grafikov Áno Áno

sisa111, Št, 06. 02. 2014 - 11:59

U mňa tiež skončili. Nielen kvôli graficky upravovaným fotkám v katalógu, ale aj tým, že u nich vlastne kupujem mačku vo vreci. Už 2x som obdržala iný kultivar, ako som objednala a ako bol na foto. Samozrejme som to zistila až keď rastlinka začala kvitnúť, čo bolo cca 2 mesiace po objednávke. A neverím, že keď rastlinku balili bola v poriadku a až po ceste sa poškodila.
A čo sa týka nezdravých rastlín: Otravuje ma, keď mi pošlú nepodarok a miesto výsadby, ich zase musím baliť a utekať na poštu.
Minulý rok som po mnohých rokoch neodolala a zase som sa popálila.

Ale aby som nebola nespravodlivá : netýka sa to len ich, ale väčšiny slovenských e-shopov s rastlinkami.

VYNÍMAJÚC :
KlaudiuK. Zo ZuM. Rastliny od nej boli veľké, krásne a zdravé. Maximálna spokojnosť.
Marian1. Zo ZuM. To isté, čo Klaudia - naozaj kvalitné rastlinky. Škoda, že už neposielajú poštou.

Murcos, Št, 06. 02. 2014 - 13:54

Dievcata,
priznam sa, ze na SK nezijem uz vela rokov. Vela krat sa cudujem, ze si zakaznik necha so sebo zametat. Ak by ste si otvarali usta, urcite by prislo aj tym hore, ze sa taky servis poskytovat neda...a bud by zacal jednat seriozne, ale by to musel zabalit.
Co sa katalogov tyka. nielen starkl je umelcom dokonalosti v praci graf.dizajnu:D:D takze hlavu hore. aj ked niet na maleho - spolahliveho zahradnika, ktory predava svoje produkty...

tak, tak, Starkl, Sieberz a im podobné... celkom zábava hľadať, koľkokrát je jeden kvietok či jabĺčko nakopírované na rastline Vyplazený jazyk Chichocem sa

MonikaM, Pi, 07. 02. 2014 - 01:19

Čo sa týka starklu - objednávala som si u nich každý rok a rastlinky došli v poriadku. Je pravda, že najviac to boli ruže a kríky, ale bola som milo prekvapená - všetky ruže mi prišli mocné a prijala sa každá jedna. Áno, pri objednávke červeného rebríčka mi prišli krásne, zdravé a rozrastené trsy - ale kvitnú na ružovo. Súhlasím - ceny sú vysoké. Veľmi zlú skúsenosť, bohužiaľ, mám so záhradníctvom Hosta. Viem, že dievčatá tu Hostu spomínajú len v dobrom a čítala som na nich len pozitívne ohlasy, ale mňa sklamali úplne. Došli mi biedne a mrňavé hosty za cenu, akú poznáte, čiže nie malý peniaz a jeden druh - dovolím si tvrdiť mi prišiel nakazený. A to som ešte o Hosta víruse nemala tušenie. Zničilo mi to moje 5ročné modré hosty a jednu krásnu, urastenú fešandu - najstaršiu v mojej záhrade. Tŕpnem, čo bude ďalej, až sa nákaza začne šíriť ďalej a prídem o všetky. Je mi ľúto, ale nechcem od nich už nič. Áno, mohla som písať, volať, reklamovať - nemala som chuť s nimi vôbec komunikovať...možno mi tu naložíte, ale u mňa doteraz najhoršia skúsenosť s objednanými rastlinkami Smútok Smútok Smútok

Chválim Mariána - kým posielali na dobierku, stihla som si objednať kopec živej krásy a všetko rastie a kvitne do krásy. A to som ešte ani nemala tušenie, že ho tu objavím. Marián - srdečná vďaka Tlieskam Tlieskam Tlieskam

LATRYNA, Po, 17. 03. 2014 - 05:55

Tak som objednala a teraz len čakám na dodanie. Som zvedavá, v akom stave rastlinky prídu... Pohoda

LATRYNA, Pi, 04. 04. 2014 - 07:16

Tak, zásielka mi už došla, spolu s poštovným ma stála (až alebo len) 30 €.

Objednala som:
1. Záhradné frézie a cigánsky kvet : cibule i hľuzy boli veľkosti väčšej šošovice, pritom mali byť o priemere 5-6 cm ...
2. Nádherný zvonček (Enkianthus campanulatus): suchá stonka s párom živých lístkov v koreňovom bale ...
3. Sakura stĺpovitá : doslova palica s koreňmi, vysoká asi meter a bez jediného konárika či lístka, len zopár púčikov na kmeni ...

Takže som dľa ich návodu všetko zasadila a čakám čo z toho výjde a porastie ako treba. Ale, sklamaná som teda poriadne ...

helaz1, St, 16. 04. 2014 - 14:27

Ja som minulí roky do nich investovala dosť veľa peňazí a nemám nič s toho čo som objednala,všetko scíplo Smútok Smútok Smútok Tak už u nich neobjednávam.

LATRYNA, Pi, 18. 04. 2014 - 07:06

Ja už od nich objednávať veruže nebudem. Tie zakrpatené cibuľky cig. kvetu a frézií síce už rašia ale nie všetky. "Papek" stĺpovitej sakury sa snaží vypustiť zopár púčikov... No úbohé - palec dolu ... Pohoda

aj mne dnes došla objednavka od nich,a som velmi prekvapena ake rastlinky mi prisli,muskat asi 15 cm,pekne zelene listky,cucoriedka asi 25 cm,ma uz aj kvietky,a mochyne tiez vyzeraju zivo.Tentokrat som prijemne prekvapena. Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama