To je síce pekné, pretože samozrejme na reklamáciu máme nárok. Druhá vec je tá, akú kvalitu rastlín posielajú. Aj keď pošlú živoriace "zdochliny", tak keď ich zasadíme a dobre sa o ne staráme, tak by sa mali (mohli) ujať. A nemyslím si, že je správne keď posielajú zdochliny zo slovami - veď to sa Vám ujme. Takisto nie je argument, keď príde zdochlina, ktorá sa ujme a zákazníčka povie, že veď nakoniec aj tak pekne zakvitla. Jednoducho posielajú odpad za dvojnásobné ceny, než sú rastliny inde. V iných záhradníctvách takéto rastliny vyhadzujú do kompostu. Takže ďakujem neprosím. Ja chcem kvalitné rastliny a predavač, ktorý mi povie - veď to sa Vám ujme - u mňa skončil a nikto ma nepresvedčí skúšať to znovu, aj keď to môžem reklamovať. Kvalitné rastliny by mali byť samozrejmosťou, nie až po reklamácii. Oni sa spoliehajú na to, že väčšina ľudí to reklamovať nebude - veď to narastie. A krásne na tom zarábajú. V Rakúsku by im takéto rastliny obúchali o hlavu. Ale na Slovensko môže ísť aj odpad, ako vo všetkom. Tam sa to nepredá, tak prečo by to vyhadzovali. Šup s tým na Slovensko, bedač to kúpi.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Dievcata,
viacere nie su spokojne s dodavkami objednanych rastlin u starkla. Motivovali ste ma, tak som im napisala, lebo u nas ma vsetko zaruku. takze, ak vam nabuduce nieco pride zle, neujme sa apod.... odpoved priamo s Fa Starkl
Vážený zákazník
Dobry den, pokial by sa niektora z rastlin neujala, mozete ju reklamovat - s prilozenou kopiou faktury.
S pozdravom
STARKL záhradník
T:02/459 44 797
F:02/459 44 896