reklama

reklamácia

gitula , 26. 04. 2017 - 18:12

reklama

ahojte,

chcem sa opýtať či sa už niektorá z Vás stretla s tým ,že reklamuje rastlinu a predajca  chce  aby som ju vrátila naspať na dobierku....poraďte mi ako mám postupovať ....ďakujem


reklama



julita, St, 26. 04. 2017 - 18:45

Zabaliť, na pošte  podať ako dobierku, cenu dať tú, čo od nich žiadaš naspäť + poštovné ako povedia poštári. Keď preberajúci zaplatí sumu, pošta  Ti peniaze vráti. Držím palce, mne sa to osvedčilo, peniaze sa vrátili asi do 5 dní od odoslania zásielky.

gitula, St, 26. 04. 2017 - 20:18

ďakujem za radu...hádam to bude ok

jani88881, St, 26. 04. 2017 - 19:26

Tiež som reklamovala,ale stačili fotky

gitula, St, 26. 04. 2017 - 20:20

aj ja som im posielala fotky ale nestačilo to ....chcú tie "suché konáriky" naspať ....ešte sa mi to nestalo...

marianka80, Št, 27. 04. 2017 - 08:18
Ja som reklamovala u st.rk.a hurmi kaki. Ničsom neposielala ani nefotila. Peniaze mi vrátili formou dobropisu, tak som si v nasledujúcej objednávke dlžnu sumu odrátala. Stromčeky som mala ponechať neakú dobu zasademé, že sa na nich môže prísť pozrieť ich pracovník. Nikto nebol.
gitula, Št, 27. 04. 2017 - 13:05

asi  sa nato vykašlem a nechám "rastlinky" niekde na teplom mieste a budem čakať či sa náhodou ešte neprebudia ...ako počúvam a čítam sú rozni predajcovia .....

jani88881, Št, 27. 04. 2017 - 19:32

Máš pravdu sú ,ja som čakala rok.Síce mi pani chcela poslať peniaze naspäť,ale keďže som trvala na rastlinke a v jesennej ponuke nebola tak som musela čakať na jar.Na jar mi poslala 2rastlinky ako kompenzáciu,ale tiež som sa jej musela pripomenúť.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama