reklama

pohoršenie


reklama

nechodím sem často, ale po dnešnom zážitku asi už nebudem pridávať fotky, aby som nemusela mať obavy že ma bude niekto odsudzovať za to aký mam vkus, a za to čo sa my páči Smútok .... keď sem pridajú žienky fotky ako si to spravili na záhrade, prečo to niekto ťahá na iné stránky /gardenshit/, FB a tam to rozoberá aké je to otrasné Plačem Plačem Plačem každý si robíme podľa seba, vlastných predstáv a nerobíme to preto aby sa to páčilo všetkým ale preto že to tak chceme a preto že sa nám to páči... je to veľmi smutné čo sa začalo diať, keď som tam uvidela fotky boli my hneď povedome a ešte v komentároch že je to z artmama, tak to ma úplne dorazilo, kto ma pravo súdiť vkus?? Sú tu skvele žienky ktoré si pomáhajú, tie skúsene dávajú rady ako čo, nám začiatočníkom, každý sme mali prve skalky, každý začíname tak prečo to niekto súdi?? žienky ktoré majú záhrady ako z katalógu pomáhajú, povzbudzujú,radia, a .... ale mam pocit že niekto sa na tom ohromne zabáva je to dosť smutné , mam take tušenie kto to je, a chcem tej dotyčnej osobe odkázať že je to úbohé čo robí, nepáči sa?? tak netreba na to klikať ,a keď už klikneš tak nemáš dôvod ťahať to kade tade , fakt strašne smiešne Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem ...... Smútok


reklama



helaz1, Ne, 04. 05. 2014 - 07:45

Keď vieš daj meno Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Pozrela som si to,no tak to je drzosť dávať tam naše obrázky bez povolenia

Danus (bez overenia), Ne, 04. 05. 2014 - 07:40

Pusť to z hlavy podľa mňa ten čo to robí je úbohý.Pozrela som si tvoje obrázky a vôbec nie sú na odsúdenie.Ja som voči takým imúnna,tak to vyskúšaj a usmej sa nad takým človekom.Vieš čo vie takého človeka nas...
ked si myslí,že si šťastná Mrkám Bozkávam Ja sa osobne teším na každý nový obrázok aj ked nekomentujem a veľa,veľa som sa naučila.

Mám taký pocit že sa jedná aj o moju skalku-ktorá tu včera bola riešená a kritizovaná--Martinka máš pravdu--aj podľa mňa je to človek---úbohý a môže sa hanbiť a podľa mňa sem asi ani nepatrí ---lebo každý tu chváli ženičky aké sú zlaté a dobroprajné-- tak potom nerozumiem --mali by poradiť Plačem - ---Prosím Martinka pošli mi na mail kto to je- keď môžeš--ĎAKUJEM-- Úsmev Úsmev Úsmev

helaz1, Ne, 04. 05. 2014 - 08:30

Marika prečo na mail,nech to dá sem aspoň budeme vedieť s kým máme dočinenia.Napísala som im aby to zmazali a už to tam nevidím tak neviem

Keď budem vedieť kto to je určite to tu napíšem!!! Tlieskam a možno------ sama --sám sa prizná Tlieskam Tlieskam Tlieskam

adrikar, Ne, 04. 05. 2014 - 08:39

s tým treba rátať Mlčím ,akonáhle dáš fotky verejne na dáku stránku PC-okoby si tak dávala súhlas na uverejnenie kade -tade,budú na všetkých možných stránkach a bez "povolenia autorských správ",nik sa neunúva si povolenie pýtať,vela žien z tadeto nachádza svoje fotky aj na zahraničných stránkach,dokonca aj s "podpisom"inej osoby a chváli sa tak cudzou záhradou

Helenka---ja som tam teraz našla ešte od marca tam niekto dal moju skalku--ja som to označila ako spam preto to zmizlo a podľa mňa nechcem nikoho obviňovať ale si myslím na 99% kto to bol--- Mlčím Mlčím Mlčím Zmizlo a zase je tam -- Smútok Smútok Smútok

helaz1, Ne, 04. 05. 2014 - 09:04

Marika vieš čo ma napadlo,že by sme stým mohli vyd...,keď je to súťaž a už si nevieme pomôcť mohli by sme tam aspoň pridať hlasy a niečo vyhráš,nech toho kto to tam dal porazíííííííííí od závisti výýýýýýýýýhry. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

tozi, Ne, 04. 05. 2014 - 09:10

Hrozná stránka. Kvázi odborníci tam onanujú nadtým aký sú "dobrý"...Inak súhlasím z helaz1. Veľký úsmev

middaka, Ne, 04. 05. 2014 - 21:34

Asi nevedia zaujať inak tak sa vychvalujú a porovnávajú.Je to úbohé.Každý nemože byť záhradník,ani architekt.

adrikar, Ne, 04. 05. 2014 - 09:15

ale šak každá novozaložená záhrada pôsobí divne,a časom všetko porozrastá a bude to úplne inak vyzerať,príp.niekto všetko posadí na jedno miesto z priestorových dôvodov kôli stavbe a tak,...a časom presádza na trvalé miesto,pozerala som tú stránku,aj poklop na septiku tak pretriasajú,pritom tie dreviny to rokmi totálne zarastú a nebude vidieť

janinka, Ne, 04. 05. 2014 - 09:27

tak som to našla a myslím si,že toto už dosť hraničí s drzosťou,nie preto že tam píšu svoj názor,ale akým štýlom Smútok

eur, Ne, 04. 05. 2014 - 09:37

Na Tvojom mieste by som sa nad tým nepozastavovala.
Načo plytvať energiou na niekoho, kto si nezaslúži ani naše pohŕdanie. Nič si z toho nerob, hlavu hore a pokračuj v tom, o čom si presvedčená. Každá záhrada, skalka, kúštik holej zeme má svoje čaro, keď sa rozrastie, rozkvitne to čo má. Poznám tu ľudí čo sem dali fotky aj spred panelákových fliačkov zeme. Všetci sme fandili a fandime. Je úplne jedno, či bude pre niekoho niečo otrasné, gýčové.....škaredé, keď ty tvoríš, vnímaš svojím srdiečkom. Nenechaj sa zhnusiť, možno by si sa čudovala, že tie dotyčné osoby nemajú ani za nehet toho čo máš ty. Mimochodom často práve tie nemožné úbohé .... majú myšlienku a krásne zdravé rastlinky Úsmev. Chodíš sem preto, lebo ťa radosť z kvetov posúva ďalej, tak isto sem chodím ja aj iní.
Ten čo sa posmieva je často zaslepení a plytký vo svojom vnútri- sám sa odsúdi.

Áno Tlieskam úplne skvelo si to napísala Tlieskam Áno na svete je tak veľa dôležitejších veci ako je nejaký komentár,,,, Tlieskam ja tiež začínam a nieje všetko ešte také ako iné krásne záhradky na zumke,,a čo -snažím sa ale ide to pomaličky ale isto,istotne aj mňa niekto skritizoval -takže sa tým netráp Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Objímam Slnko Kvietok

Di, Po, 05. 05. 2014 - 16:00

súhlasím s Tebou vo všetkom Áno chodíme na túto stránku s radosťou a nedajme si to pokaziť Zlomené srdce Kvietok Slnko Zlomené srdce Kvietok Slnko Zlomené srdce

annapaz, Ne, 04. 05. 2014 - 09:50

Lucka, PERFEKTNE si to napísala, tak od Zlomené srdce ja sa pripájam k Tvojim slovám Áno Áno Áno radosť z kvetov, či tu na stránke, či v mojej záhradke mi dodáva chuť a radosť do života Kvietok Zlomené srdce Kvietok nad blbými pripomienkami sa treba povzniesť a ísť ďalej Kvietok Kvietok Kvietok takých NÁDHERNÝCH smailíkov, ako Lucka, ja neviem pridávať, ale to nevadííííí Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Mili1, Ne, 04. 05. 2014 - 10:27

Už len to, že si prepožičajú obrázky z inej stránky a kritizujú, svedčí o tom, že ich komentáre nestoja za povšimnutie. Mám rada objektívnu kritiku, ale keď už niečo kritizovať, tak nech ukáže svoje dielo, prípadne radami posunie tvorcu dopredu. Vtedy je to namieste. Každý má iný vkus, každý svoju záhradku a okolie domu vidí inak. Gro prispievateľov na tejto stránke sú amatéri, napriek tomu si dovolím tvrdiť, že mnohí dokázali vytvoriť čarovné zákutia a dopestovať prekrásne rastliny. Nemusí sa páčiť všetkým, dôležité je, že sa starajú a vytvárajú s láskou, ktorú vidí iba človek s otvoreným srdcom, bez závisti a škodoradosti.

určite nemajú ruky zamazané od hliny a boľavý chrbát, len veľkú nevymáchanú hubu, tak isto sa snažím takých kvázi vševedkov nevšímať Mrkám Mrkám

No asi sa hneváte aj na mňa,ale ja tie fotky (keby náhodou)na iné stránky nedávam,ja radšej poviem tu priamo,ak sa neovládnem.A čo sa týka kritiky,síce až neskôr,ale dopracovali sme sa včera aj k radám,a to predsa možno považovať za pokrok,aj Marika bola podľa všetkého napokon rada.
Do určitej miery je celkom samozrejmé,že každého záhradka má jeho rukopis,tak ako aj domácnosť,či hoci obliekanie,a je to každého vec,ale aj tu vidno rozdiely v ponímaní takýchto vecí-niektorí sa aj v tomto radi poradia,a nepovažujú za "nevhodné" dať si poradiť od niekoho,kto má z nejakého dôvodu možnosť im onú záležitosť akosi vylepšiť.Preto prosperujú aj firmy,ktoré toto riešia ako biznis,nevidím na tom nič zlého,je to služba.Takže,keď si to zhrnieme-máme ľudí s rôznymi stupňami zručnosti povedzme "vo vkuse"-a potom máme ľudí s rôznym stupňom akejsi ochoty dať si poradiť,učiť sa,zlepšovať sa.
Je to už niekedy tu ozaj absurdné,ako sa nazerá na akýkoľvek náznak kritiky,veď tá má tiež v živote miesto,nielen u "posmievačov",nie každý to myslí zlomyseľne.
Spomínané stránky na fb som nevidel. Kvietok

Je mi trošku čudné ale včera si použil---k mojej skalke---GARDENSHIT--a práve na FB--to je Smútok

To má tuším aj svoju stránku mimo fb,videl som to tam dávnejšie,keď to tu niekto zverejnil,takže si nie som istý,ale nechodievam tam.Pozrel som si to len 2x,prvý raz,keď to sem niekto dal všeobecne,na pobavenie,a potom,keď mi istý člen/ka poslal/a ten obrázok tvojej záhradky v zmysle,že nielen ja kritizujem.
Dievčatá,som fakt skalopevne presvedčený,že nielen ja sa dívam aj kriticky na tie záhradky,len ostatní majú "toľko rozumu",aby to nepísali.Alebo si hádam myslíte,že každá záhrada tu je rovnako krásna a rovnako sa páči?
Mám dojem,že táto "polemika" nie je ANI TROCHU o hodnotení záhrad,ale o schopnosti ľudí reagovať vnímavo a prispôsobivo na kritiku.
Čo myslíte,ktorý človek sa vyvíja rýchlejšie-tí,ktorí sa zabednene bránia kritike,alebo tí,ktorí si hoci aj žiadajú rady? Mrkám

Zuzka83, Ne, 04. 05. 2014 - 13:39

Maťko tak sa na to na fb pozri, ak chceš, ale fakt to nie je o nejakej konštruktívnej kritike, je to len o zošmiešňovaní a urážaní bežných ľudí, ktorí sa zjavne tešia, že dokázali niečo v záhradke urobiť vlastnoručne, a zjavne sa im to tak páči, keď to hodia niekam na net. Mne je tých ľudí úprimne ľúto, aj keď o tom pravdepodobne, že sa na tej stránke ocitli, ani nevedia. Mať ukážkovú, podotýkam že ukážkovú myslím podľa knižiek pre záhradných architektov, ktoré bežní ľudia neštudujú roky, chce odborníka. A odborníka si treba zaplatiť. Kto má dnes tisíce eur na záhradného architekta a tie drahé rasltiny, ktoré vám tam navrhne nasadiť? Poznám nespočetne veľa ľudí, veĎ žijem na dedine, ktorí sa snažia nejak si skrášliť predzáhradku, a babky si tam navláčia okruhliaky z potoka a nasadia medzi ne bez ladu a skladu tie najbežnejšie skalničky a trvalky, a hrozne sa tešia z toho, že aj oni už majú skalku. Ja nemám to srdce im povedať, že to skalka vlastne nie je, teším sa z ich radosti. Keď sa to vidí krásne im, tak to krásne je, pretože záhrada sa musí páčiť hlavne majiteľovi, čo si myslia cudzí ľudia, je vedľajšie. Samozrejme pochvala každého poteší, a keď sa niekto spýta, svoj názor mu rada poviem, ale ohovárať niekoho záhradu na fb za chbtom určite nebudem.
Ani mne sa nepáči každá záhrada, ktorú vidím, či už naživo alebo na fotkách, ale keď vidím, ako sa z nej majitelia tešia, tak ich chápem a nekazím im radosť, pokiaľ sa ma nepýtajú na názor. Keby tá stránka fungovala tak, že majiteľ sa pýta na názory a na vylepšenia, a odborníci či laici by mu radili ako to spraviť, fajn, plní to účel konštruktívnej kritiky. ale hľadať po nete fotky záhrad, čerstvo založených (povedzme si úprimne, ktorá čerstvo založená záhrada vyzerá hneď super?), a potom si z nich robiť sprosto prdel na verejnom fóre, to je trošku moc aj na mňa... ej ale som sa rozpísala Chichocem sa

LubaArt, Ne, 04. 05. 2014 - 14:17

Zuzka, uplne s tebou suhlasim. Nie kazdy ma na zahradneho architekta a povedzme si otvorene, nie kazdemu by sa pacilo mat zahradu podla noriem odbornikov. Ved ide najma o to, vyjst von na cerstvy vzduch a trochu sa hybat a ked ma niekto zaujem kazit radost cloveku, ktory sa uprimne tesi, ze nieco dokazal vlastnymi rukami, je to ubohe. Kto ma vlastne patent na to, co je krasne? Ak chce niekto poradit, poziada o to...castokrat prave ti, co maju vzdy naporudzi kriticke slova, odrazu nemaju co povedat, ak naozaj niekto poziada o radu...

Nikto tu nikdy nespomínal,ani neočakával "ukážkovú" záhradu,to je na tomto mieste ozaj nevhodné... Mrkám

Hezky jsi to Zuzi napsala ......... je kritika a kritika ....... tohle tam je výsměch , který i mě uráží Smútok
Taky nemám výstavní zahrádku , ale je moje .
Ano snesu kritiku , ale také poučení.
Tady na ZUM jsem se hodně naučila - teda ne ,že by to na mojí zahrádce bylo vidět - chachaaa .......... ale to je jedno Chichocem sa Mrkám
Mám barevnou štěpku ........ no a coooooo .......... vždyť je na mé zahrádce - ano - už se mi tolik nelíbí , jelikož tady vidím vaše krásný zahrady , ale teď momentálně nemám prachy na něco jinýho - takže to tam musí vydržet - nedá se nic dělat .
A o tom to je .
Tam se nikdo neptá majitelů na jejich názor , proč to takhle mají - a třeba už to tak nemají a jsou to starý fotky .
Přesně tak .... chtěla bych vidět fotky zahrad těch lidí , co tam špiní ty ostatní - ale ti se nepochlubí , že jo Smútok
Každý nějak začínal a žádný učený z nebe nespadl , takže ty komentáře jsou sprostý Smútok

Ale kočky moje , jak už se tady psalo - nebudem si kazit den s nějakýma blbcema Smútok
A že jich po světě lítá plno , že jo Váľam sa od smiechu po podlahe
Já se řídím heslem , že na každou svini se vaří voda a vždycky se mi to vyplnilo ........... takže i na ně dojde Smútok
Posílám hubana na dálku Bozkávam Bozkávam Bozkávam

Zuzka83, Ne, 04. 05. 2014 - 11:11

No idem aj ja pozrieť... ale Martinka, ak Ti môžem trochu kecať do života Mrkám Neber si k srdcu takéto veci, lebo sa utrápiš na smrť. Viem, že to raní človeka, zvlášť nás záhradkárov kvetinkárov s krehkými dušami, ale skús to prekusnúť a netrápiť sa tým. V dnešnej dobe plnej fb kde si ľudia dávajú statusy každé 2 minúty, že idú cikať, a že si idú uvariť kávu a pod. aby každý o nich vedel všetko, sa nájdu aj skupinky negativistov, ktorí potrebujú ohovárať a kritizovať... ale nič s tým nespravíme, aj takí ľudia sú a ver mi, nie sú šťastní. Tak na tú stránku nechoď, a radšej sa kochaj tuto a ber si z tejto stránky to dobré Bozkávam Kvietok Slnko

Marci75, Ne, 04. 05. 2014 - 13:22

Zuzka pravdivý a trefný názor na celú túto problematiku Áno Slnko

Veď to je môj veľký problém som veľmi senzibilná... Chichocem sa .... a mam strašne rada tuto stránku hodne z nej čerpám, a keď vidím ako sa kvietky rozrastajú, ako sa dokážeme radovať aj s maličkej skalničky je to užasne, raz mi povedal jeden múdri pán že kto ma rad kvety nemôže byť zlý človek, a keď vidím tie záhradky ako sa rokmi krásne zarástli to je priam balzam... krok po kroku... Kvietok ... Slnko Slnko ...... nakukla som na tu stránku len tak zo zvedavosti o čo tam ide.... ale už ma viac na ňu nedostanú... bo sa budem iba rozčuľovať a vlastne takí ´´pošukovia,, ako sú tam nás môžu jedine tak Bozkávam Bozkávam niekam.. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Ljuba, Ne, 04. 05. 2014 - 17:26

Dievčence nič si z toho nerobte.Veď na svete je toľko blbých ľudí bez chrbtovej kosti.To sú ĺudia,ktorí vidia len seba a nemajú žiadny vypestovaný cit pre druhého.Oni ani si nemôžu uvedomiť,že niekomu ubližujú lebo sú to egoisti a zatrpknutí ľudia.Preto radšej nechodím na Fb.Robte si všetko tak,aby sa hlavne Vám páčilo čo si vytvoríte.Tu na Zumke,aj keď je občas kritika tak si z nej vyberte len to dobré pre vás.Život je ozaj veľmi krátky na to aby sme sa trápili takými pre Vás nepodstatnými vecami.Pekne to už predo mnou napísali dievčence a to nech Vás teší a povzbudzuje Bozkávam Bozkávam Bozkávam Zlomené srdce Kvietok

sisa111, Ne, 04. 05. 2014 - 16:47

Tak som si dôkladne pozrela tú stránku, o ktorej píšeš a tiež komentár našej ZuMáčky.
http://www.gardenshit.cz/cista-schizofrenia/
Nebolo to od nej pekné, ani charakterné a ak sa jej tak veľmi Tvoje prevedenie nepáči, mohla Ti to napísať sem. Myslím, že takú slušnú kritiku, alebo skôr RADU tu znesieme všetci.
Najlepšie na tom však je, že Alenka to okomentovala 12.3.2014 a 18.3.2014 je tam už aj jej skalka.
http://www.gardenshit.cz/ze-vraj-skalka/
Tak to ma mrzí viac ako to kradnutie našich fotografíí Mlčím

Neviem kto je ALENKA--ale na moju skalku napísala---VRCHOL NEVKUSU --a hneď sa jej bumerang vrátil--18,3---pán Boh nenáhlivý.....môže sa HANBIŤ__---ALENKA---mala mi to tu okomentovať a nie to posúvať na FB

sisa111, Ne, 04. 05. 2014 - 17:06

Marika, Alenka to tam podľa mňa nepridala, len to nepekne okomentovala. Pridáva to tam niekto s používateľským menom Architekt a ten tam dal aj jej foto a ako vidím, viacerých Zum-ákov. Evidntne to je niekto, kto sa našej stránke pohybuje Mlčím

SISA--aj keď to len okomentovala---a už to teraz aj niekto vymazal Váľam sa od smiechu po podlahe --ja som nato prišla až dnes ---Ale mňa taký človek ako je tá Alenka--uraziť nemôže--veď každý je nejaký Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Ja na 99% tuším kto pridáva na FB!!!

mirsk (bez overenia), Ne, 04. 05. 2014 - 18:26

Sisa toto je super poučné! Vyplazený jazyk Vďaka, že si si dala prácu to dohľadať. Podľa Alenkiných priateľov na FB vidím, že si našla svoju krvnú supertajnú skupinu Vyplazený jazyk

Podľa mňa niekto kto len vyťahuje fotky ale to nieje určite nikto z nás. Len si nás zobral na paškáľ, zajtra to môže byť hociktorá z nás. Čo vás potom , kašlite nato, veď nám je tu dobre.

athos17, Ne, 04. 05. 2014 - 17:58

Jaaaj veru kaslite na takého chudatka a teste sa zo svojich záhrade a skaliek... Objímam Bozkávam
Ešte že ja nemám čas brusit po nete ale aj keby ja takýchto ľudí mám v pazi. Robím v záhrade preto aby som v nej bola šťastná ja a čo si myslia "odborníci" je mi jedno... Slnko Kvietok

Podľa toho,čo píšete,som spravil dobre,že som to komentoval tu,a verte,že som sa snažil s citom.Ale taká vecička mi tu "nesedí":-vy tu píšete,aké ste citlivé,a pritom nemáte problém hodnotiť a rôzne titulovať odlišný názor druhých tými menej "citlivými" termínmi.Takže ste citlivé len na seba?
Pre mňa,aj keď tu padla hromada slov,príde stále významný rozdiel medzi skôr "univerzálne peknou" a akosi "škaredou" záhradou,a keďže si asi každý želá skôr,aby sa páčila nielen jemu,mohli by ste si vnímavejšie všímať,čo pozitívne vyplýva z tých "ani len pohŕdania nehodných názorov".

Ja si skúsim "osvojiť" teraz na chvíľku vašu logiku:-robím,to najlepšie,čo viem,a zrazu ktosi skritizuje môj dobre myslený postup.Možno ma to zamrzí,ale nebudem to brať do úvahy ako možnosť zlepšenia,a hľadať v tom,čo asi myslel,ale budem sa útlocitne brániť,aj keď to možno dotyčný nemyslel zle.Veď ja mám rovnaké právo na pochvalu,ako tí,ktorým to fakt ide-aj ja som sa posnažil!

Alebo možno si skúste osvojiť logiku,akou to vidím (aj) ja: Záhrada je fakt príšerne zlátaná,každý súdny človek (nemusí byť záhradník) to vidí,a len preto,že to niekto skritizoval,bude to hodnotené ako "krutosť a necitlivosť",aj keď sa možno "kritik" snažil akosi ochrániť autora pred vlastným "znemožňovaním sa".Ako by v takom prípade vyznela horlivá a emóciami nadupaná snaha obhajovať toho "chudáčika"?

Viem,že to každý myslí dobre.Aj ja som (aj) v tomto prípade vedel,že asi hrozí,že to bude neprijaté,a zle pochopené,ale išiel som "s kožou na trh",nie preto,aby som sa vyvyšoval,ale preto,že som chcel poradiť.Keď som sa konečne dostal k návrhom a tipom,bola včera aj Marika (zrejme) rada,ale toto je dnes už vymazané.

Celkovo táto polemika nie je ani tak o záhradách,ale skôr o istej "psychológii" a prístupe vôbec. Verte mi,aj mne je to nepríjemné,a horlivo hľadám,ako sa poučiť a zlepšiť aj v tomto,ale nie všetko,čo sa mi tu "ponúka",mi príde ako "krok vpred".

Je nás tu veľa,a máme rôzny prístup ku všeličomu,tak budem rád,keď sa budeme akceptovať takí,akí sme,najlepšie so schopnosťou vyvíjať sa a rásť,o tom je tiež život.
Kvietok Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama