reklama

Nové rubriky

Kamila , 25. 02. 2014 - 10:33

reklama

Dievčatá a mladí muži, zachytila som tu dve debaty ohľadne návrhov nových kategórii, či už pre obrázky, alebo diskusie, plus som vám dlžná dotiahnutie návrhu na odborné články. Ospraveldňujem sa, že reagujem na vaše podnety s oneskorením, ale mala som rušnejšiu rodinno-zdravotnú fázu.

Jeden návrh sa týkal poznávania kvetov, kríkov? vôkol nás. Z môjho pohľadu, tu pre obrázky máme kategóriu Lúčne kvety, k obrázkom by to možno stačilo, jedine, žeby bol záujem rozšíriť túto oblasť o liečivé rastliny. Myslím si, že by sme mohli doplniť kategóriu do diskusných príspevkov Kvety z lúk a lesov a v každom diskusnom príspevku je možné pridať veľmi jednoducho obrázok, ktorý je k takejto téme potrebný. Opäť ak by bol záujem, môžeme k tomu pridať aj kategóriu pre diskusné príspevky -liečivé rastliny.

Druhý návrh bol ohľadne záhrad - rady, postupy. Myslím, že diskusie sú dosť podrobné rozčlenené, ak nie môžeme ešte niečo doplniť. Otázne je či potrebujeme novú kategóriu pre obrázky, alebo budu stačiť fotoinšpirácie a k nim môžeme doplniť, kategóriu Rady a postupy, prehodiť tam staršie postupy ak nejaké nájdeme ... a môžeme ju aj vytiahnuť niekde na stránku. Taky bol aj pôvodný zámer, len bolo viac inšpirácii, ako samotných postupov, ale dá sa s tým vyhrať.

Posledná oblasť , v ktorej mám resty voči vám, bol návrh na odbornejšie články. Priznám sa nemám odvahu pridávať tu ďalší druh písaného obsahu, ako sú blogy, alebo články. Po skúsenostiach s naničmamou, kde je toho veľmi veľa, by to možno nebolo najšťastnejšie riešenie. Ide hlavne o to, že každý takýto článok, by bolo potrebné priradiť k nejakej kategórii a aby to bolo prehľadné muselo by ich byť veľa. Preto navrhujem možnosť pridať k diskusiám kategóriu odborné články a zároveň povoliť možnosť zvoliť si v diskusii viac kategórii naraz, také sa robí cez Crtl . Odborné, od tých z vás, ktorý majú bohaté skúsenosti, v jednotlivých oblastiach, alebo sú ochotný niečo naštudovať, zhrnúť svoje skúsenosti s naštudovaným materiálom, pozor nie skopírovaným z internetu ... mohli by sme ich vytiahnúť buď na hlavnú stránku, do stĺpca, alebo hore do riadkového menu. Je možno doplniť diskusie aj o viac ako jeden obrázok.

Prosím napíšte , čo si myslíte o spomínaných návrhoch a možnosti ich realizácie. Ďakujem.


reklama



Myslí, že Ľubke išlo hlavne o to vytiahnutie "odborných" článkov niekam hore na hl.stránku, aby sa v diskusii nestratili a to vytiahnutie straších postupov, ak sa nejaké najdu je tiež dobrý nápad.

Kamila, Ut, 25. 02. 2014 - 12:52

Ano to by sa dalo, ak pridam novu kategoriu do diskusii a prehodim k nej niektore clanky, vieme ich vytiahnut hore. Len by som potrebovala navigovat, ktore clanky by to boli. Fotoinspiracie a postupy z nich, to zvladneme prebehnut,

lubica.k (bez overenia), Ut, 25. 02. 2014 - 13:31

Kamilka, co keby si to urobila uplne jednoducho- v "obrazkoch" pridaj kategoriu "starostlivost o zahradu". Nie v diskusiach- tam mnohi z nas vobec nechodia..
Kto by chcel s niecim poradit, ci uz info o reze, vysievani, vysadbe, skodcoch,...- dal by pridat obrazok- zvolil by tuto kategoriu, pridal by fotku a pod nu napisal "odborne infosky".
Bolo by to prehladne, na hlavnej stranke by bolo vidiet tuto kategoriu normalne medzi ostatnymi kategoriami a keby niekto nieco hladal, preklikal by sa iba tam.
Podla mna je to najlepsi kompromis, co povies? Úsmev

čo sa týka mňa stačí kategoria lúčne kvety a pridať ešte liečivé byliny... Áno
ale ešte sme riešili, ked sme tu minulý rok dávali návrhy na kategórie, akosi nám nedošlo, že sa to bude týkať len diskusií, bola by som rada keby sa tieto kategórie premietli i do obrázkov , v obrázkoch je rozdelenie nedostačujúce ...dakujem Kvietok

lubica.k (bez overenia), Ut, 25. 02. 2014 - 13:44

Suhlasim s Jarkou, tiez si myslim, ze v obrazkoch by mali byt tie iste kategorie ako v diskusiach- ked sme ich vtedy schvalovali, mysleli sme si, ze sa odrazia v obrazkoch, ale dali ste ich iba do diskusii...
Co sa mna tyka, diskusie by vlastne ani vobec nemuseli byt, keby sa tie vsetky prehladne vypracovane kategorie presunuli do obrazkov, zbytocne sa to dupluje. Stacili by iba inzeraty, fotoinspiracie a obrazky.

jj, úplný súhlas, my záhradníci fičíme na fotách, ja ako člen len málokedy využívam diskusie, väčšinou len kvôli SP, ale inak nijako zvlášť
tiež si myslím že nám by tu stačili by iba inzeraty, fotoinspiracie a obrazky, ak by sme aj chceli zdeliť niečo bez obrázku, dáme to do obrázkov, ved obrázok nemusí byť povinnný, či....???

lubica.k (bez overenia), Ut, 25. 02. 2014 - 13:50

a k inzeratom by sa vytvorila jedna jedina kategoria- Diskusie- tam by sa pisali napriklad taketo prispevky ako tento...

Mili1, Ut, 25. 02. 2014 - 19:41

Mne sa návrhy Jarky a Ľubky tiež páčia Áno obrázky sú proste pre nás in Tlieskam a veľmi by som privítala najmä "liečivé rastlinky" Úsmev

Kamila, Ut, 25. 02. 2014 - 21:36

Dakujem za vase navrhy, diskusie si myslim, ze maju svoje opodstatnenie, pre tych co sa pytaju a vyzera, ze je ich dost. Nie je problem doplnit kategoriu pre fotky Starostlivost o zahradu, pripadne este dalsie kategorie, len snad uz nie tolko ako je kategorii v diskusiach. Prehadzovanie starych obrazkov by bolo sialene, lebo je dolezite, zachovat povodne url adresy, aby ich nasiel vyhladavac. Skuste prosim navrhnut najdolezitejsie kategorie pre obrazky, ktore vam chybaju. dakujem. Liečivé rastliny doplním.

Kamila, St, 26. 02. 2014 - 10:30

Zistila som, zeby bolo mozne tie iste kategorie, ktore su pre diskusne prispevky pouzivat aj pre obrazky, a dali by sa na hlavnu stranku vytiahnut len obrazky, pre danu kategoriu, ale netusim co so startymi karegoriami, je tam kvantum obrazkov ... musim premysliet. Je moznost pouzivat aj obe kategorie, zby ste obrazok zaradovali do dvoch zonamov aj staru aj novu, len mam obavy zeby toho bolo vela.

kami keby sa dali používať kategorie z diskusií i pre obrázky to by bolo priam ideálne Áno Áno
čo so starými neviem (???) Hambím sa Hambím sa napadá ma len to, že nahajme ich tak Chichocem sa , ved kto hľadá nájde Mrkám Hambím sa
a samozrejme dakujeme Hambím sa Úsmev Úsmev

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 11:00

Kamilka, myslim si, ze keby si k existujucim kategoriam v obrazkoch pridala vsetky kategorie ako su uvedene v diskusiach, kapacita stranky by sa vlastne nezvysila- len by sme fotky inde zaradovali.
Nove kategorie su uplne nove v zalozke Rastliny a Starostlivost o rastliny. Co sa tyka zahrad, mnohe z nich su uz v starych kategoriach- Zahrady by sa zlucili, pridala by si tam iba tie nove. Plus vsetky ostatne zo starych kategorii by zostali.
Nemusela by si vsetky kategorie dat na titulnu stranu. Stacilo by to dat na zelenej liste, kde su prve Posledne prispevky, vedla su Fotogalerie, potom Diskusie, Inzercie, atd- vo Fotogalerii by sa po rozkliknuti rozrolovala roletka ako pri Diskusiach- boli by tam vsetky nove aj stare kategorie. Cez Fotogalerie by sme si vyhladavali fotky a clanky v novych aj starych kategoriach.
Pri pridat obrazok by bolo tiez potrebne potom rozsirit ponuku o tieto kategorie.
No a na hlavnej stranke by vobec nemuseli byt nahlady do kategorii, iba prehladny zoznam- "pavuk" s kategoriami, po kliknuti na nazov kategorie by sa cela rozbalila.
Zumka by sa stala na slovenskom internetom trhu ovela zaujimavejsou, boli by tu prehladne roztriedene rastliny a zahrady....

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 11:04

Aby nebola maska titulnej strany taka prazdna, moze tam byt napr. nahlad najcitanejsich obrazkov ako na ninaicmame, napriklad zopar tvojich clankov, ktore pridavas na FB, taky prierez fotiek na zumke, ako uputavka na stranku Mrkám Dakujeme za ochotu Kamilka Áno Kvietok

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 11:27

na titulnu stranku by ste dali prehlad kategorii:
A. Zahrady-
1. okrasne- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
2. zeleninove- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
3. ovocne- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
4. bio
5. bylinkove
6. skalky- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
7. japonske
8. jazierka
9. zimne zahrady a skleniky
10. stavby a kamen v zahrade- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
11. okenne parapety- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
12. terasy- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
13. balkony- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
14. nas dvor- prekopirovali by ste z existujucej kategorie

B. Rastliny-
1. trvalky
2. letnicky
3. cibuloviny a hluzoviny
4. balkonove
5. izbove- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
6. skalnicky
7. okrasne travy
8. vresy
9. vodne
10. kaktusy- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
11. sukulenty- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
12. masozrave
13. bonsaje
14. orchidey
15. popinave
16. stromy
17. kry
18. lucne kvety- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
19. liecive- pridat
20. vo vaze- prekopirovali by ste z existujucej kategorie

C. Starostlivost o rastliny- rozdelit ako v diskusiach

D. Portrety-
1. kvetinove portrety- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
2. portrety zivocichov- prekopirovali by ste z existujucej kategorie
3. krasy prirody- prekopirovali by ste z existujucej kategorie

E. Rozne- prekopirovali by ste tieto existujuce kategorie
1. moja tvorba
2. nase deti
3. toto som ja?
4. nase zvierata
5. kto uhadne?
6. kto poradi?

Kamila, St, 26. 02. 2014 - 11:40

Dakujem za suhrn, musim zistit, ci nebude lepsie radsej doplnit chybajuce kategorie, tie presuny su trochu riskantne.

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 12:53

Len sme ti vyrobili pracu navyse Hambím sa Slnko inak na titulnej strane by vobec nemuseli byt kategorie, mozno by tam stacilo ruzove pole Vitajte... a hned pod tym Posledne prispevky "online". Ved do kategorii by sa dalo dostat cez rozkliknutie Fotogalerie hore na zelenej liste vedla Poslednych prispevkov. Mrkám
Keby sa nedali stare kategorie popresuvat prehladne do "vyssich" kategorii Rastliny, Zahrady, Portrety, Starostlivost, Rozne, bol by v tom mis mas.. Mlčím Najlepsie by bolo zaradit tak ako som uviedla v tom prehlade..

Kamila, St, 26. 02. 2014 - 14:20

Asi najistejsie je doplnit nove kategorie k obrazkom k povodnym kategoriam, len tu je trochu problem s tymi podkategoriami, zvlast pri obrazkoch. S tym sme mali stale problem pri tortach, pri cleneni detskych tort. Lebo neviem clenit podkategorei tak aby sa nedalo pridavat obrazky k hlavnej kategorii a to je potom gulas. Este ma napadlo rozdeli obrazky na hlavnej stranke do blokov. Rastliny, Starostlivost o rastliny a Zahrady, Ostatne? len toho bude na mraky, obrazky na uvodnej strane by mali byt.

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 14:34

Myslela som si, že bude s týmto problém Mlčím Myšlienka týcch blokov vyzerá lákavo, aspoň cez titulnú stránku sa bude dať dostať k prehľadnému rozčleneniu. Áno

Ja by som ešte navrhol myslím,že celkom atraktívnu kategóriu pre fotky-"KURIOZITY",tam by bola fajnová napr. tá fialka,čo kvitne z listu,nedávno pridaná,ale aj zvláštne rastliny ako také. Kvietok

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 13:16

este ohladne tvojho druheho navrhu- rady a postupy by sa mohli dat jedna z hlavnych kategorii (bolo by ich A az F), napr. ako Zakladanie zahonov- rady a triky.....

lubica.k (bez overenia), St, 26. 02. 2014 - 14:33

Toto som písala k tvojmu úvodnému textu v tomto príspevku. V treťom odseku tam začánaš slovami "Druhý návrh bol ohľadne záhrad- rady a postupy.....". To som pochopila tak, že niekto zo zumky chcel, aby vznikla kategória Rady a postupy, t.j. kategória, kde by niekto odfotil svoju časť pozemku s požiadavkou a zumákov, nech mu poradia tvar záhonu, aké rastliny a podobne, proste Zakladanie záhonov Mrkám Ak som to správne pochopila, veru zišla by sa tu aj takéto kategória, často sú tu takéto ponuky o pomoc. Ale lepšie by to bolo tiež v obrázkoch, nie v diskusiách, ani vo fotoinšpiráciách. Veď viac obrázkov sa dá pridať aj v obrázkoch.. A už som ticho, vyzerám tu ako nejaká aktivistka Chichocem sa

Kamila, St, 26. 02. 2014 - 16:59

myslim si, ze pri tych inspiraciach by mohli byt fotopostupy, zatial bez clenenia, pozriem, kolko s a tam najde starsich a casom uvidime

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama