Dnes som bola milo prekvapená. Reklamovala som 20 ks crocosmie, ktoré nevyklíčili, ale sa rozpadli v pode. Pán Ing.Nejedlo, sa mi ospravedlnil a poslal mi náhradný tovar, cibulky prekrásnych lalií z katalogu a ešte vrátil poštovné a peniaze za nekvalitný tovar. Velmi si to cením. Tak sa chcem s Vami podeliť o tento zážitok

reklama
Komentáre
tak to hej ,keď sa takto jedná so zákaznikom určite sa tam rád ten zákazník vráti
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
to je paráda.
Takýto prístup by mali mať všetci a Rastlinky už duplom!
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
od zaciatku sa mi ta firma pozdavala ako korektna
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Tak tomu sa hovorí "Náš zákazník , náš pán"
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Maximálne seriozne jednanie od nich.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
klobúk dole pred takýmto pánom
už teraz len rýchlo zasadiť lalie nech vidíme aké sú krásne ...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
reklama
tak to hej ,keď sa takto jedná so zákaznikom určite sa tam rád ten zákazník vráti
