reklama

Toto sa asi nebude páčiť nikomu

Pridal/a mato.zahradnik dňa 01. 02. 2015 - 21:25

Niektoré nezmyselné "vtipné záležitosti" majú aj trpkú príchuť. Žeby ten,kto to urobil na to myslel,a zobral teraz karbofrézku...?!Chudák strom.

Toto sa asi nebude páčiť nikomu, A všeličo ostatné, mato.zahradnik, 1

reklama



Komentáre

púpava, Po, 02. 02. 2015 - 11:14

No a ja napriek všetkému vidím, že strom je v pohode, kmeň vyzerá silno a zdravo, nemyslím že by to bola preň až taká prekážka. Ina vec je z estetického hľadiska a prečo niekto vôbec sadil strom do pneumatiky, ak to bolo preto aby to ľudia videli že je tam niečo zasadené tak to mal potom dať preč.
Ja som videla staré stromy spútané reťazami, ktoré boli už úplne vrastené do dreva a potom už nové veľké reťaze a ta jabloň rodila každým rokom a ja som mala pocit že sa odvďačuje za to že ju zachranili, nakoľko kmeň dole bol pevný ale ako sa rozkonárovala tak začalo byť drevo veľmi slabé a lámali sa všetky konáre a tak jej zachranili tieto posledné dva.

Ten strom je teraz na pokraji toho možného priemeru-v "hornej časti" tej pneumatiky,ale spodok predpokladám už je škrtený.Vrastanie do tkanív je jedna vec,ale toto už,si myslím,ohrozuje časom normálne prúdenie živín a miazgy do koruny. Dal som svojho času fotku stromu,ktorý má vrastené pletivo plotu-tam si myslím,že to naozaj akosi nevadí,tie cievne zväzky to "obídu",a neobmedzuje to ten strom,ale toto je fakt iné.

julita, Po, 02. 02. 2015 - 12:14

Plačem Autorovi diela nasadiť na krk a ako strom dorastá, pomaličky priťahovať, aby vedel, aký je to pocit! Aj strom je predsa živý! (brokenheart)

púpava, Po, 02. 02. 2015 - 14:35

Maťko ja s tebou súhlasím, viem že takto sa to nemá, no tu je ešte pomoc v pohode, stačí prerezať tu pneumatiku. Mňa zaráža to že to nikto neurobí a zrejme tam je ľudí dosť. Myslím že ten kto sadil ten stromček tam už nie je, lebo ak to bola iba úloha ochrany malého stromčeka tak veľmi rýchlo ju pneumatika prestala plniť, alebo to niekto sadil s tým že si myslel že pred domom bude každý stromček iba malým stromčekom tak ako mnoho iných čo vysadili veľké ihličňany v malých predzáhradkach.

to je moderná kruhová lavička okolo stromu Smútok Smútok dúfam že ju raz niekto nezapáli miesto aby ju rozrezal

jano 1 (bez overenia), Po, 02. 02. 2015 - 19:55

Najvyšší čas, aby ju dali preč. Áno Plačem

Máš karbofrézku a pripojenie k elektrike? Úsmev (Neviem,či vieš,ale v "tom" sú oceľové drôty!) Chichocem sa

tamako, Po, 02. 02. 2015 - 22:28

Prekvapenie To neviem Prekvapenie myslíš,že ostrým nožom by to nešlo?

V žiadnom prípade! Mlčím Keby to bola len guma,to by si ten strom poradil,ale o to ide,že to je veľmi pevné... Smútok

púpava, Ut, 03. 02. 2015 - 08:32

A ja som si myslela že by to išlo rozrezať nožom a kliešťami, je pravda že som ešte nerezala pneumatiku tak neviem.

Nie nie,dievčatá,ak ste niekedy videli zhorenú pneumatiku (asi nie),to by ste vedeli,že to je riadne spevnené tými drôtmi,veď musí niečo vydržať. Smútok

jano 1 (bez overenia), Ut, 03. 02. 2015 - 09:59

Dievčatá, bežným spôsobom sa to nedá. Kord je vystužený oceľovými drôtmi. Má s tým problém i karbobrúska pretože guma zalepuje súčasne kotúč. Ale dá sa. Plačem

púpava, Ut, 03. 02. 2015 - 16:01

No tak to som smutná už aj ja Smútok ale zase som sa niečo naučila, ešte že tu máme aj chlapov. Úsmev

I ty okraje jsou tvrdý - já to jednou zkoušela a málem jsem si ruku uřízla Smútok
A co to nahlásit na úřad - na životní prostředí.
Poslat mailem fotku a místo , kde to je a oni by to měli zajistit .
U nás to aspoň takhle funguje.

jano 1 (bez overenia), Št, 05. 02. 2015 - 13:38

Gábinka, máš celkom dobrý nápad. Možno by to Maťko, mohol skúsiť. Áno Áno Áno

Neverím teda veľmi,že by sa "niečo stalo". U nás je ZAKÁZANÉ vysádzať "svojvoľne" rastliny,dreviny obzvlášť-a toto je presne ten prípad "partizánskej výsadby",pochybujem akosi,že by to považovali za "zaujímavé". Smútok

púpava, Pi, 06. 02. 2015 - 19:52

No zakázané či nie, ten strom už stojí a tak by ich to malo zaujímať.

jano 1 (bez overenia), Pi, 06. 02. 2015 - 20:06

Súhlasím s tvojim názorom. No to by ale musel byť človek razantný, čo si za tým stojí a ktorý by dokázal konkrétnych večne sediacich panáčikov postaviť zo stoličky.

Ľudkovia,mám pomerne bohaté skúsenosti s tými "zodpovednými" u nás... Smútok Na jeseň tu robia zostrih takých kríkov,ako je forsythia (až k zemi),orgován (samozrejme žiadne kvety), v celom meste zostrihávajú na záhonoch kry do maličkých bochníkov (aby sa porast nedajbože nezapojil-totálne vidno medzi nimi suchú zem a burinu),Pyrrhacanty od strihania už zabudli,že mávali kedysi na jeseň plno krásnych žiarivooranžových plodov,pri "ošetrovaní-orezávaní" stromov vyholia kmeň stĺpovitého,od zeme hustého hrabu,keď ich vybehnem upozorniť,že tie Spirey van Houttei nebudú kvitnúť,keď ich budú takto každý rok rezať až na zem-tak mi povedia: "Veď to nemá kvety!" Chlapík,ktorý je hlavným "autorom" takýchto "diel" mi povedal,že to tak "má robiť",aby mu "vrchní" nepovedali,že to je "prerastené"-a že NIE JE ANI ZÁHRADNÍK.Zrejme tam nikto nie je záhradník,keď "tento" nemusí byť.A taaaak,hm? Smútok

púpava, So, 07. 02. 2015 - 10:49

Maťko, ale to robia zamestnanci mesta či nejakého záhradníctva, ktoré patrí pod mesta a má sa starať o zeleň. Toto by bolo treba nahlásiť na úrad. No a stými kríkmi to vidím aj ja, raz som skoro revala. Pred bytovkou sme mali prekrásny zlatý dážd a tamarišku, po ich zrezaní na další rok zakvitlo pár kvietkov a tak mali príčinu to všetko vyhodiť - smutné na tom je to, že im asistoval náš domovník a on im radil ako maju rezať.

Tak já musím říct , že u nás se o tu zeleň ve městě stará docela dobrá firma Úsmev
Ale tohle nemá s tím nic společného - chce to poslat fotku mailem s dobrým dopisem ,aby s tím něco udělali a oni to řešit musí Mrkám
My jsme takhle vloni taky psali , jelikož cestou na zahradu se objevila skládka s pneumatikama Smútok
A světe div se - za týden bylo po ní a ještě odepsali , že děkují za info Úsmev

tamako, Pi, 06. 02. 2015 - 22:07

Mám skúsenosť,že tí,čo sa starajú o zeleň v meste,nemajú šajnu o ničom.Dajú im nožnice do rúk a oni strihajú.Ale na odd.životného prostredia na MU by sa s tým mali zaoberať,ak im tam pošleš fotku.Skús to

púpava, So, 07. 02. 2015 - 11:29

U nás v meste sú to ľudia, ktorí chodia na aktivačné práce, takže naozaj nie sú záhradníci.


reklama

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama