reklama

hľadáme partnerku

Pridal/a 0907Alinka dňa 16. 10. 2013 - 03:46

milí priatelia,viem že každý sa zaoberá teraz želaním všetkého dobrého k NOVéMU ROKU, AJ JA SA PRIPáJAM a želám všetkým let to najlepšie, veľa lásky ,zdravia a radosti ale zároveň chcem poprosiť o spoluprácu pri hľadaní partnerky pre nášho psíkaBozkávam :- Mrkám ,,,najlepšie by bolo z blízkeho okolia MI ak niekoho poznáte, že má maltezáčku a chce potomstvo radi by sme sa skontaktovali...dákujem Úsmev

hľadáme partnerku, Obrázky k inzerátom, 0907Alinka, 1

reklama



Komentáre

rosalka, St, 16. 10. 2013 - 05:26

zlatý Objímam Objímam Objímam

demko, St, 16. 10. 2013 - 08:46

je rozkošný Bozkávam taký okatý beťár

LubaArt, St, 16. 10. 2013 - 09:27

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

ebru, St, 16. 10. 2013 - 09:54

Zlatulinkýýýýý a ako múdro sa tvári. Bozkávam Mrkám

Ljuba, St, 16. 10. 2013 - 12:32

kuk zlatý ako plyšáčik Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

Alinka, ty máš havinka? Plyšiačika krásneho. Objímam Zlomené srdce

ten je prenádherný Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce a ten ksichtík "čo by som
-kde by som..." Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

aky nadherny psicek Bozkávam , taky na maznanie

kellee (bez overenia), Št, 08. 01. 2015 - 18:13

naco mu je? len tymto podporite plnenie utulkov nechcenymi psikmi, alebo takymi co uz mnozitelom vysluzili a nerodia im dost steniat Plačem
nejedneho takeho som u seba mala, kym si nasiel novu milu rodinu, prisli ku mne v hroznom stave nie len fyzickom, ale aj psychickom, zvieratka ktore boli iba predmetom zarobku nejakehi ziskuchtiveho cloveka.

ahoj kelee,píšeš načo mu je? už dlhšie chovám psíkov,ale nie pre chov ako taký na rozmnožovanie za účelom predaja,ale preto lebo psov mám rada.Mala som najskôr takého milého bastardika,potom fenku kokršpaniela, potom vlčiaka,pudlika a teraz maltezáka,čiže akusi skúsenosť s chovom mám/tie predchádzajúce psíky zomreli na starobu/alebo zrazilo auto-a to ver mi bol žiaľ/takže nechceme partnerku za účelom predaja šteniatok,... ale! aspoň raz by mal pes mať pri sebe fenku,pre jeho zdravý vývin nielen telesný ale aj psychický-konzultovala som aj s lekármi aj kynologmi.A NAKOľKO HO POTOM CHCEME DAť VYKASTROVAť Z TOHO DôVODU TO JE POTREBNé,takže žiadne plnenie útulkov či vyhadzovanie na ulicu...môžeš namietať,načo dať kastrovať?ked je to veľký zásah do fyzičného ale aj psychického života psíka,ale značkovanie vtedy ustane a psík to znáša dobre....je mi ľúto ,že Ty máš zle skúsenosti ale v mojom prípade nejde o biznis či zárobkovu činnosť-dakujem za príspevok

tamako, Št, 15. 01. 2015 - 22:48

Vraj psík,keď to raz zakúsi,je to pre neho horšie,lebo samozrejme,sa mu to zapáči a je potom roztúženejší,ak zacíti hárajúcu fenku.K plánovanej kastrácii nepotrebuje žiadne párenie,nemá to žiaden význam.

jano 1 (bez overenia), Ut, 27. 01. 2015 - 19:49

Tamarka, samozrejme, že to nemá žiaden význam. Ale prečo neurobiť psíkovi predtým radosť, ak niekto rozumný by pre svoju fenku chcel pokrytie. Je to bežne zaužívaná forma na celom svete. Je to o plánovanom počatí a nie o psíkoch cez ulicu.

kellee (bez overenia), So, 17. 01. 2015 - 16:52

tak to je taka volovina ako voda v prutenom kosi, pes nepotrebuje ani raz ani nikdy, v tomto suhlasim s tamako, ked raz skusi, budu este len problemy, mam s tymto skusenosti a nepomoze ani kastracia. Tiez chovam psy a pohybujem sa vo svete psov ale toto nikdy ziadny kynolog nepovedal. neozaj to nie je pravda, popytaj sa niekde na psich forach, alebo ak si na facebooku tam je vela psich skupin, ked chces dam ti odkazy. ked neveris mne snad uveris inym ludom. ANo mam velmi zle skusenosti, pretoze prostredie okolo mnozenia psov velmi dobre poznam. tvoj psik nakryje fenku, o ktorej nebudes nic vediet, nebudes vediet ci dokonca nie je spribuznena s tym tvojim, steniatka sa mozu narodit chore, popripade ako si overis, ci fenka nie je od mnozitela a na zarobok? to nezistis, mnozitelia su odbornici aver mi, ze nezistis ci su alebo nie su. prosim ta, premysli si to vazne velmi dobre.

tu je len jeden pribeh z mnohych ktory zial skoncil tragicky a smrt bola pre trpiacu fenku vykupenim - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.758234537547196.1073741910.25…

sylviah, So, 17. 01. 2015 - 19:28

Ale no, čo tomu psíkovi nedožičíte :(
Nie som psíčkarka a preto hlasujem za prirodzenosť - nájdenie frajerky a žiadna kastrácia. Keď vadí značkovanie, nabudúce si kúpiť fenku.

kellee (bez overenia), So, 17. 01. 2015 - 19:33

tomu psovi to vazne nechyba, ked nie si psickarka, vela o psoch nevies, psovi je lepsie ked si nikdy neuzije ako ked si uzije.

sylviah, So, 17. 01. 2015 - 19:45

o psoch neviem vôbec nič Hambím sa
A kedže ani nie som pes, nevedela by som veru posúdiť kedy mu je lepšie Chichocem sa

kellee (bez overenia), So, 17. 01. 2015 - 19:48

tak asi ze ked nevie ake to je nechyba mu to, ked zisti o co ide, to je este len rodeo

jano 1 (bez overenia), So, 17. 01. 2015 - 23:03

Dievčatá, to sa tu budeme handrkovať kvôli psíkovi, ako staré babky na tržnici? Je to slobodné rozhodnutie p. Alinky tak ho treba rešpektovať. I keď sa do vášho problému nechcem miešať, prosím riešte si to na osobnom chate. Áno

kellee (bez overenia), Ne, 18. 01. 2015 - 18:06

jano1 a ako preco to riesit sukromne? ludia nevedia take zakladne veci, ze psik nemusi kryt, ze utulky su plne, ze mnohe psiky si nesu so sebnou mnoho chorob a predavaju ich svojim potomkom, tych veci je vela

jano 1 (bez overenia), Ne, 18. 01. 2015 - 21:29

Odpoveď nie len pre teba:

Takýto spôsob diskusií na tejto stránke tu vedie vždy ku konfliktom. Začínajú sa tu potom tzv. žabomyšie vojny. Veľa ľudí potom odchádza s tejto stránky, alebo sa sťahujú do ústrania. Všimnite si koľko ľudí odišlo len za minulý rok z tejto stránky a bolo tam hodne vzdelaných a silných osobností. Som s mnohými v kontakte a ich odchod je práve o tomto dôvode. Neželajú si byť menovaní, ale ak sa zamyslíme prídeme nato všetci sami ak si spomenieme čo tomu vždy predchádzalo. Ak ste si niekto všimli tak tento príspevok bol napísaný ešte 16.10. 2013 !!! Tak načo potom takto po dlhom čase. Alinku poznám v tomto smere ako ženu vzdelanú a s prehľadom. Viem o čom píšem. Taktiež mám so psami asi 40r. skúsenosti. Kritika o krytí psíkov, chorobách, útulkoch, v smere k Alinke nemá miesto. Má to plne pod kontrolou. O pokrytí psíkov pred kastráciou sa rozchádzajú i odborníci. Takéto veci treba riešiť vždy s rozumom a rozvahou. Nie je vhodné sa tu dať unášať emóciami a príspevky písať sarkastickým spôsobom. Výsledok je potom taký aký je. Táto stránka je tu o relaxe a živote samom ako takom. Záleží len a len na nás samých ako sa tu k daným situáciám v budúcnosti budeme stavať a z akého uhlu pohľadu ich budeme vnímať.

Nie som zásadne proti kritike. Ako Maťo napísal, bolo by to ako keď by sme od vedmy chceli, aby nám vyveštila dobrú budúcnosť. Súhlasím. Ak chcem niekomu oponovať, tak treba vyberať slová, ako a akým spôsobom to napísať. Čo je vhodné a čo nie k danej situácii. Našu oponentúru, aby si zo záujmu prečítali nielen ostatní Zumáci ale i autor pôvodného príspevku. Nie všetci tu môžeme mať vzdelanie príslušného smeru ani vysokú školu, preto to treba brať na zreteľ i v tomto smere. Potom tu budeme jedna veľká rodina, ak sa budeme vzájomne rešpektovať.

Nechcem,sa týmto príspevkom nikoho dotknúť a ani aby to vyznela ako dáka prednáška, proste berte ju po svojom. Ale určité veci na zamyslenie stoja. Ďakujem.

Objímam Janko dakujem,myslím že si to vystihol úplne presne ...kelle je mi ľúto ,že máš takú skúsenosť ale môžem ťa ubezpečiť že z mojej strany nehrozí,aby sa rozšírili rady v útulku...vobec som nechcela aby sa tu rozviedla debata takýmto smerom...dakujem za prispevky

kellee (bez overenia), Ut, 27. 01. 2015 - 10:37

a ako tomu zabranis? tvoj pes bude len a len geneticky material nic viac. je smutne, ze nie si schopna uznat, ze proste mam pravdu. nemozem suhlasit s Janom, pohybujem sa okolo utulkov a psikov ktori zle skoncili kvoli, tomu ze niekto len raz chcel steniatka. bolo by fajn si najskor o tom nieco zistit. NIe som hlupa, vsetci sa tu do m,na pustili len preto, ab nahodou si sa neurazila a nepohrozila ze odides a to je na tom to najsmutnejsie. Dnes je situacia ina ako pred 40 rokmi.

jano 1 (bez overenia), Ut, 27. 01. 2015 - 18:25

Píšeš, že nie si hlúpa. Beriem, ale nikto tu o tom ani nepísal. Čo som napísal, tak za tým si i stojím a bolo to zrozumiteľne pre každého. Nie je to tu vôbec o Alinke, či sa urazí, alebo nie!!!!!! Príspevok som napísal tak aby to pochopil každý, vrátane teba. Nepísal som čo bolo pred 40 r. ale, že mám 40 r. skúsenosti a v tom je i kastrácia. To je troška rozdiel. V tom čase si nebola ani na svete. Náš sused bol zverolekár a jeho syn je tiež. Nie som študovaný kynológ, ale v tomto smere nie som ani outsider. Genetický materiál. - Zamyslela si sa niekedy nad teóriou, keby sme žili v ríši zvierat? Čo keby oni raz povedali "vyrezať alebo zašiť". Čo asi potom ? Napísal som tiež dosť zreteľne, aby si napísala na túto tému osobitný príspevok. Potom by bola bývala diskusia na úrovni. Táto stránka je v prvom rade o relaxe a nie o vzájomnom obviňovaní. Ak je tu niečo smutné, tak jedine to, že si nečítala i pomedzi riadky a nepochopila pointu môjho príspevku. Plačem

Ak ešte niekto tu nedokáže pochopiť, tak pripomínam staré príslovie.
"Kto seje vietor, žne i búrku."

Nebudem už viacej tento link komentovať a predpokladám, že ani žiaden rozumne zmýšľajúci člen tejto stránky. Plačem Plačem Plačem

sylviah, Ut, 27. 01. 2015 - 18:31

nie som rozumne zmýšľajúci člen Úsmev Len zvedavý- á
Našla sa partnerka?

helaz1, Ut, 27. 01. 2015 - 20:05

Ani v útulkoch sú neni všetky zvieratá kastrované,ani nie sú všetky samostatne oddelené,ako sa tým zabráni aby si nevrzli.To by som potrebovala vedieť ,to ma zaujíma pre vlastnú potrebu.

tamako, Ut, 27. 01. 2015 - 20:22

V útulkoch sú určite oddelené háravé fenky,možno aj všetky.Ak si to môže útulok dovoliť,tak dáva psíkov ,aj fenky kastrovať predtým,ako sa dostanú k niekomu,alebo nový majiteľ sa musí zaviazať,že dá psíka vykastrovať.Ak sa Kelee pohybuje okolo tohoto utrpenia,pretože v útulkoch sú často týraní psíkovia,tak ju chápem.Veľa ľudí o týchto problémoch nevie,niektorí ani nechcú.Ochráncovia zvierat,ktorí sa pohybujú v týchto problémoch vedia,že psov je až príliš veľa,ktorí nemajú svoju rodinu,trpia a preto propagujú kastráciu.Určite je to správne.

LubaArt, Ut, 27. 01. 2015 - 23:10

Áno

jano 1 (bez overenia), Ut, 27. 01. 2015 - 23:12

Tamarka, odpovedám iba a iba tebe. Plne s tebou súhlasím. Poznám osobne tvoj postoj k útulkom i k samotnej kastrácii. Nie som proti, sami sme dávali dva krát kastrovať. No nepáči sa mi ak niekto tu vyhľadáva spory pri nevinných obrázkoch a komentároch. Predsa každí máme priestor sa vyjadriť v osobných príspevkoch, vysvetliť daný problém, ale nie takto urážať jeden druhého a skrývať sa za stenu nejakého pozadia. Nenesie to znak kultúry tejto stránky. Áno

kellee (bez overenia), St, 28. 01. 2015 - 10:39

ja spory nevyhladavam, ano mozno reagujem ostro, no to je len dosledok toho, ze sa ludia nezamyslia nad tym, preco tak reagujem. Jano poviem ti, ze veterinari vacsinou nemaju ani paru o tom, co sa deje v utulkoch. pre nich je pes len zarobok a povedia vsetko len aby mohli viac zarobit (cest vynimkam)
MOzno keby si sa siel do utulku pozriet, alebo by sa ti do ruk dostalo zvieratko, ktore sa boji pohladenia, je podvizivene, nema ziadne zuby aj ked ma len 4 roky a fenka co ma vytahane bradavky z nekonecneho odchovavania steniatok, popripade pes, ktory ked som ho ostrihala nedokazal stat na zadnych nohach, bol to konktretne maltezak, totalne zachlpeny, musela som ho ostrihat uplne do hola a ked som mu to vsetko dala dole nevladal stat na nohach, lebo tie chlpy mu zadne nohy drzali a svalstvo ochablo.

Helaz v utulkoch su psiky oddelene tak, aby fenka nebola nakryta. Keby si dala harajucu fenku do jedneho koterca s viac psami, oni by sa pozabijali. Pokial fenka nemoze na kastraciu, hlada sa jej docasna opatera u dobrovolnikov. Vacsinou ale maju utulky dohodu s veterinarmi a ti im kastracie robia za nizsie ceny.

Ahojte,ak ešte niekto bude čítať tento príspevok chcem napísať,že som už nechcela v tejto diskusii pokračovať,pretože som ostala jednak šokovaná a jednak mi prišlo ľuto,že tu niekto hodnotí človeka až by vôbec vedel kto som...nechela som tu písať,že viem čo sú to útulky aj týranie zvierat a chápem zanietencov ,ktorí sa všemožne snažia zabrániť aby zverstvo páchane na zvieratach zaniklo ako aj klepnuť po prstoch chovatelom, ktorí idu po biznise.je mi ľuto,že Kelle má v tomto smere zlé skúsenosti ale nechápem,prečo vo svojom prispevku hľadala v tom čo chcem ja len tú zlú stránku,hraničí mi to už z jej strany s fanatizmom...Dalej ako reagovala po Jankovom príspevku a ako o mne napísala že po kritike sabudem vyhrážať že odtiaľ odídem..Myslím si že ako písala že zvykne reagovať ostro, chápem ale tentokrát trefila totálne vedľa..jemi ľuto,že mojím prispevkom satu rozprudila diskusia,ktorá sa ale vôbec nemala uberať týmto smerom a dovolím si Kelel aj ostatných naviesť nato,ženie za každým chovom nasleduje len ziskuschtivosť alebo zbavenie sa zodpovednosti -odhodení zvierat ak sú nežiadúce..dalej pýtaš saako si overím majiteľa od ktoréhozískam potencionálnu fenkupre nášho psa? ked ostro tak ostro!Máš maza blbaňu ktorá nevie otom čo chce,ktorá nevie nič o týrani zneužívaní či o útulkoch zvierat? to podľa TEBA KAžDý KTO CHOVá PSíKOV JE NEZODPOVEDNý?PREčO HáDžEš DO JEDNEHO VRECA?aJ KED CHáPEM TVOJU POZíCIU,VYSVETLILA SI ,nemyslím si že je každý aký...Pretože je veľa útulkov a stretávame sa zo zlým zaobchádzaním psov azvierat vôbec,neznamená to že taký ako ja sa natom podieľajú!!!Len na okraj aj ja aj ked som na dôchodku finančne síce málo ale predsa prispievam do okolitých útulkova pomohla som už nie jednému psíkovi nájsť domov.To si asi prekvapená čo? takže záverom neodídem odtiaľ a budem prispievať aj dalej,dakujem že sú tu ludia ako Janko, ktorí všdia čítAť AJ MEDZI RIADKAMI A AJ KED MA NEPOZNAJú OSOBNEVEDIA AKO SOM TOMYSLELA...NA ZáVER,PRE ZAUJíMAVOSť,NAšLA SOM SI PARTNERKU PRE cEZARA,JE TO ROVNAKý CHOVATEľ AKO JA, KTORý Má SVOJHO miláčika a chce potomstvo, aby akmodíde jeho fenka mal dalšieho spoločníka,čiže aj takto sa môžu vyvijať hľadané partnerstván a nevidieť v tom len hrozbu ako Ty KELLE...Prajem SI aby sa Kelle už nestretávala len s utrpením a medzi ľudmi videla aj normálnych a dobrých aby v jej príspevkoch nebolo cítiť to čo vyvolala na tejto stránke....pozdravujem a píšem že práve preto tu dalej ostávam, lebo za 5rokvo som si tu našla nemálo priateľov,ktorí z mojich príspevkov vedia aká som a človek ktorýmá rád kvety, zvieratká nemôže ani len uvažovať nieto robiť takako si to myslela Kelly...myslím že by toto mal byť posledný záver k tejto diskusii...dakujem

kellee (bez overenia), Pi, 27. 02. 2015 - 12:01

o to smutnejsie je pre mna poznanie, ze aj ked poznas utrpenie, aj napriek tomu si sa rozhodla podporit dalsie mnozenie psikov bez rozmyslu, len tak, lebo chces. ty o tych steniatkach uz nikdy pocut nebudes, nikdy ich neuvidis a on majitel fenky preda stenata kazdeku, kto mu povie ako bude steniatko milovat a bude ho mat len ako milacika.
za posledny TYZDEN sa naslo vyhodenych 6 maltezacok, ktorych sa zbavili mnozitelia v katastrofalnom stave, vychudnute zubozene zadredovane. A aj napriek tomu prispejes k niecomu takemuto? toto nie je laska k zvieratam.


reklama

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama