Tuto pivonku som zakúpila pred 2 rokmi v Lukonbulbs z Čiech. Mala to byť "CORAL CHARM"
Tento rok po 1x zakvitla a zisťila som, že oni mi poslali takúto obyčku. Kvet je menší, klasický bordový... ,za tie peniaze je to pre mňa veľké sklamanie.

Komentáre
Takáto zámena by naštvala každého. Keby Ti poslali nejaký iný "klenot" bolo by to príjemnejšie, než takáto "klasika". Ona zato nemôže, je krásna... Pre takéto zámeny nechcem od nich nič objednávať. České fóra sú plné takýchto "zámen" od LukonBulbu, či LukonGladsu
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
ALE JE KRáSNA..potešila by som sa aj takej:))hlavne,že je zdravá, krásna a darí sa jej u teba:)))
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
lucka napíš im, nehovorím, že to všetko vyrieši, ale takto sa nemôžu predsa správať
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Na reklamy neverím poslala som aj foto pri reklame kosatcou + fakturu a odepsali mi že až bude starší tak sa vyfarbí
,ale ako bude z modrého starorúžová už nenapísali.Pri každej objednávke čakám prekvapenie. (brokenheart) (brokenheart)
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
ja by som určite reklamovala
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
kašlem už na to, dosť že som v tej zásielke hneď reklamovala silne poškodený koreň. Samozrejme mi opetovne zaslali koreň aj s peniazmi (vratene výdaje za poštovne). No a z tej čo mi poslali nanovo namiesto reklamovanej mi tiež vyrastla úplne iná ako som pôvodne objednala. Nechám to už tak..... ale som sklamanááááááá až mi srdce puká.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
ale veď čo ak s tým rátajú?! mne reklamáciu vybavili , no je smutné, že ich svojim správaním musíme učiť, ako sa majú správať oni?! nech sa tiež naučia správať zodpovedne, veď čo by povedali, keby im chirurg vyrezal namiesto žlčníka pečeň?! ja si svoju prácu robím zodpovedne, tiež sa môžem pomýliť, ale nie tak veľa
skús im len poslať foto
vážme si svoje peniažky
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
už sa mi nechce s nimi naťahovať. Nechám to pasé. Pre mňa ponaučenie- už od nich nič neobjednám.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
ty najlepšia vieš, či im dať ešte šancu to napraviť, len je to risk, že človeka znovu sklamú možno by som nereklamovala, len napísala svoju skúsenosť
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Je to inak krásna Pivonka, ale chápem že sa hneváš. Ja som zle dopadla s ružami, ale reklamovať sa mi nechce.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Lucka, neplač
Pekne im napíš, tak ako to od srdiečka cítiš.
Nech si uvedomia, že nemôžu ľudí len tak oblbovať.
"Oni" počítajú s tým, že väčšina zákazníkov si rastlinku nechá, lebo sa nechcú zaťažovať s reklamáciami. Je to na dlhé lakte. Mám s tým skúsenosť
Inak túto farbu mám tiež a pekne voní. Mne sa páči, ale dostala som ju zadarmo. A v tom je ten rozdiel. Zaplatíš za niečo výnimočné a príde ti taká, ktorú ti môže ktorákoľvek z nás podarovať.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo sa zaregistrujte
Tak to by naštvalo aj mňa
Kvetinka za to nemôže, ale je to neseriózne. Nemôžeš reklamovať???